EpicF skrev 2024-11-07 10:53:30 följande:
Mitt sunda förnuft har aldrig flugit ut genom fönstret när jag sex. Inte min sambos heller.
Att det gör det för dig innebär inte att det gör det för alla.
Så, vad var det jag hade fel? Det glömde du svara på...
Att du inte förstår någons annans sex än din egen, och nej, jag glömde inte svara och pga jag svara dig.
Det som skedde var att du insåg att du är ingen mall för sex och att det redan uppenbarligen är så att det är massor som är i det läget jag säger.
Hur kan du veta så lite om sex?
molly50 skrev 2024-11-07 13:47:19 följande:
Så varför då begränsa kvinnors rättigheter ännu mer genom att införa abortförbud?
Det handlar lite om religiösa dårar, men de är rätt få i Sverige.
I Sverigehandlar det mer om ett fåtal och farliga incells, som vill förbjuda abort på våldtäkt och incest, och för kanske det är deras enda chans att få ett barn.
Det är rätt sjukt, en massa barn kommer döda jorden och vi ser ut som en okontrollerad cancer och då de som bara vill ha mer och mer barn och oönskade såna(Som om det inte var nog med dom också.)
Sen handlar väl det om en del män som anser att de har makt över den sketna kvinnan som ska göra som mannen vill.
För verkar som en del vill komma tillbaka till tiden där det var okey att banka skiten ur kvinnor, våldta dom och ta deras rättigheter från dom.
Vi andra vuxna människor(Och man.) inser att abort är bra och är inget problem alls med.
Även om jag personlige aldrig skulle förespråka en abort, så kan man säga jag ÄR en abortmotståndare, dock bara för mig själv och att jag anser alla kvinnor ska få ta ett eget val oavse4tt vad jag tycker.