• USA111

RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym (G) skrev 2024-11-17 16:05:54 följande:
    Ej så självklart om personen som i Ts fall har en funktionsnedsättning som påverkar den sociala förmågan
    Det har jag inte alls det jag babblar som bara den
  • USA111

Ens persons inlägg så jag togs bort . Sitter min crush och kollar vad jag  skriver här? Hmmmm. 

• USA111

Det var han som var här inne vars inlägg togs bort antar jag

• USA111
    Anonym (Upprepar dig.) skrev 2024-11-17 20:14:30 följande:
    Vet han om att han är din crush? Har du talat om det för honom? Har läst trådar där du skrivit om din crush åtminstone 1 1/2 år (tex frågor om han ska flytta in i huset där du bor som om vi skulle veta det).
    Ja jag blir obesssed varje gång han kollar min insta!!
  • USA111

Han har varit inne på min spofify för jag har ej lyssnat på den musiken som stats fm visar men vet han gillar den musiken

• USA111

Nån som såg sista inlägget den skrev som togs bort hann ej se det innan det togs bort?

• USA111
    Anonym (G.H.) skrev 2024-11-16 18:49:25 följande:
    Då kanske det är dags att försöka få nya vänner med samma intressen som du har. Gå med i någon förening som intresserar dig. Prova på någon hobby där du kan träffa andra med samma intresse. 
    Du kan ju inte förvänta dig att andra som inte är intresserade av det som du är intresserad av ska lyssna på dig. Lyssnar du själv på sånt som inte intresserar dig? 
    Du får ju anstränga dig lite för att hitta vänner som passar just dig. 
    Ja men de är så långt bort och man vill inte åka hem själv i mörkret från flemmingsberg. åker dels ej tunnelbana heler
  • USA111

Ja vill båda dansa polka, linedance, hambo, gå i kör, improvisiotions teater, spela bandy

• USA111
    Om trådstartaren i själva verket är L.S. så vet du redan mitt namn, hemadress, mobilnr och hur du får kontakt med mig. Och du vet också precis vad du ska säga och vad jag behöver veta.

Nej vad ska jag säga

• USA111

V

USA111 skrev 2024-11-17 21:59:52 följande:
    Om trådstartaren i själva verket är L.S. så vet du redan mitt namn, hemadress, mobilnr och hur du får kontakt med mig. Och du vet också precis vad du ska säga och vad jag behöver veta.

Nej vad ska jag säga
    Vem??????????????????
  • USA111

Antar blåsten vinsarna viskar mitt nam

• USA111

Vem fan är personen? Vad vill den veta om jag älskar den eller?

• USA111

Nej jag har ej anmält nått inlägg här 

• USA111

fick mejl från en person nu om man anmält dens trådar men det har man ej gjort....och att man skulel dra åt helvete jassssså det är svårt skicka meddelande kl 23.00 om man stägndes av tidigare

• USA111

Jag fick meddelande från en som trodde jag anmält inlägget nej dte har jag ej det kan mods en se vem som har men inte jag. 

• USA111
    Anonym skrev 2024-11-18 08:21:37 följande:
    Du har fått LarsÖverallt efter dig.
    Det är tyvärr omöjligt att komma ur. Oavsett argument och att man berättar varenda detalj om sitt eget liv samt erbjuder sig att göra vad som helst för att bevisa vem man är, så möts man av "Du är Lars" eftersom hon tydligen vet det bättre eftersom hon är rätt att bli överbevisad.

Bry dig inte om det. Vi är många Larsar vid det här laget och det går som sagt inte att ändra.
    vem är lars överallt
  • USA111
    USA111 skrev 2024-11-17 21:59:52 följande:

Nej vad ska jag säga
    vem är du? jag har inte ditt nummer?
  • USA111

Har jag ditt nummer utan att veta det?

Svar på tråden RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!