• USA111

RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja respons för fan blir sur. När man säger nått vill man ha respons. Vill ha vänner som bryr sigggg

• Svar på tråden RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • USA111

Kan fan folk aldrig ta och lyssna för fan!!!!!!!!!!

• USA111
    Anonym (G.H.) skrev 2024-11-15 11:47:18 följande:
    Vänner är inget man kan kräva. Oftast så får man vänner om man själv är en bra vän. Har du provat att visa andra intresse? Att vara snäll och omtänksam om andra? Lyssna på vad andra säger och vill prata om? Man kan faktiskt inte kräva av andra att de ska vara trevligare mot en än man själv är. Tror du skulle vinna på att fundera hur du själv beter dig mot andra. 
    Ja men man får ej va med lika barn leka bäst är man moderat vill man ha moderat kompisar
  • USA111
    Anonym (G.H.) skrev 2024-11-15 19:57:48 följande:
    Men man behöver inte prata politik med sina vänner. Jag vet inte ens vad mina vänner röstar på. Det är inte viktigt om de är snälla och trevliga. Det går ju faktiskt att prata om andra saker. Och göra saker ihop som t.e.x bio och annat. 
    Ja men de gillar ej samma sak och då blir dte bara svenska filmer med dem då en del ej kan läsa och hur många svenska filmer går på bio jag är jättebra på engelska och behöver i ngen text
  • USA111
    Anonym (G.H.) skrev 2024-11-16 18:49:25 följande:
    Då kanske det är dags att försöka få nya vänner med samma intressen som du har. Gå med i någon förening som intresserar dig. Prova på någon hobby där du kan träffa andra med samma intresse. 
    Du kan ju inte förvänta dig att andra som inte är intresserade av det som du är intresserad av ska lyssna på dig. Lyssnar du själv på sånt som inte intresserar dig? 
    Du får ju anstränga dig lite för att hitta vänner som passar just dig. 
    men de är inte intresserade av nått man kan tro de bara  sitter och glor in i väggen på fritiden och vad de fan gör då
  • Meddelande borttaget
  • USA111

Otur i allt. Folk gillar ej samma saker, otur i kärlek, hålla rätt på saker bara tur i att vinna tävlingar men så är det när de man känner vilket bara är e på jobbet ej gillar samma saker. 

Svar på tråden RESPONS FÖR FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!