Inlägg från: Anonym (Osund fixering) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Osund fixering)

    Estetiken vs storleken

    Du har uppenbarligen en osund fixering vid din egen kuk.
    Lös ditt problem. Sök professionell hjälp om du inte klarar det själv.

    Många män är fixerade vid sin egen kuk, vid kukar generellt och i största allmänhet, och framförallt fixerade vid sin och kukars storlek.

    INGEN enda av oss kvinnor är fixerade vare sig vid kukar eller deras storlek.

    INGEN kvinna vill vara med en kuk.
    Vi vill vara med en bra man.

    (Jag hoppas att mitt inlägg är det enda och det sista inlägget i den här tråden)

  • Anonym (Osund fixering)
    Tukt skrev 2024-10-24 16:01:03 följande:
    Ett väldigt onödigt och elakt  inlägg, och helt baserat på din egna uppfattning. Helt klart finns det kvinnor som har intresse för kukar, både stora och de som uppfattas som fina.
    Anser du att det finns någon skillnad mellan att vara intresserad av något och att vara fixerad vid något?
    Jag anser att den skillnaden är jättestor.

    Jag vågar lova dig att ingen kvinna vid sina sinnens fulla bruk är fixerad vid kukar och dess storlek.

    Och jag vågar lova dig att ingen kvinna vill vara med en kuk. Oavsett dess storlek eller form.

    Rent generellt gäller också (för hetero kvinnor) att de allra flesta kvinnor, näst intill alla, i första hand är intresserade av mannen.
    Först om mannen är den mannen som kvinnan är intresserad av och känner attraktion för så kan hon möjligen vara intresserad av hans kuk (och många kvinnor föredrar då en både stor, hård och utseendemässigt tilltalande kuk).
    Men detta alltså endast under förutsättning att kuken tillhör en man som kvinnan finner attraktiv och som hon känner sig attraherad av.

    Mannen kan göra att kvinnan känner attraktion.
    Men enbart en kuk kan inte göra att kvinnan känner attraktion (generellt).

    Och innan det ens blir intressant att reflektera över mannens kuk så finns det för en klar majoritet av kvinnor flera, säkerligen många, personliga egenskaper som är mer intressant, innan man möjligen, i ett senare skede, kommer till ett intresse för hans kuk.
    En förutsättning för att kvinnor generellt ska bli intresserade av kuken är att attraktion för mannen finns först.

    Men visst, om kvinnan finner mannen attraktiv, om han uppfyller hennes önskemål avseende personliga egenskaper, efter att attraktionen har uppstått, ja då, men först då, kan de flesta kvinnor vara intresserade av mannens kuk.

    Ja det kan eventuellt kanske finnas något extremt litet fåtal som utgör ett undantag, även om jag tvivlar på om det ens finns någon enda.
    Men generellt och för den stora majoriteten så vågar jag lova att mina ord stämmer.

    Jag har aldrig någonsin pratat med någon enda kvinna som blir attraherad av en kuk, utan att bry sig om vilken man kuken tillhör.
    Om attraktion överhuvudtaget uppstår så bli de allra flesta, sannolikt alla,  attraherade av mannen, inte av en kuk.
  • Anonym (Osund fixering)
    Tukt skrev 2024-10-24 18:22:52 följande:
    Ja, det kan vara en viss skillnad. Du verkar exempelvis vara direkt fixerad vid tanken att inte en enda kvinna kan vara intresserad och kanske då även fixerad. 
    Så pass fixerad att du känner behov att vara nedlåtande mot andra.
    Ja, det är helt ok att du framför din åsikt, trots att jag inte delar den.

    Min åsikt är att de flesta tycker nog som jag att det är en avgörande skillnad mellan att vara intresserad av något eller att vara fixerad av något.

    Om du upplever mig vara nedlåtande så är det din upplevelse och det får stå för dig.
    Det får mig undra om jag klivit på en öm tå hos dig?

    Om jag möjligen kan upplevas vara nedlåtande mot något så är det företeelsen hos vissa män att vara, eller ge intryck vara, fixerade vid sin egen kuk.
    Detta för att jag tycker det är osunt.
Svar på tråden Estetiken vs storleken