gillar ni kvinnor att bära Stay-ups ?
Finns det något mer kvinnligt och sexigt med tjejer/kvinnor som gillar att bära nylonstrumpor el stay-ups ? vad tycker ni ?
Finns det något mer kvinnligt och sexigt med tjejer/kvinnor som gillar att bära nylonstrumpor el stay-ups ? vad tycker ni ?
Nej.
Ja
Nej, sjukt obekvämt. Det var modernt för några decennier sedan och då skulle man ju prova på. 🤣. ständigt känslan av att de glider ner, vilket de alltid gör efter ett tag.
Nej, sjukt obekvämt. Det var modernt för några decennier sedan och då skulle man ju prova på. 🤣. ständigt känslan av att de glider ner, vilket de alltid gör efter ett tag.
Har någrs men aldrig använt. De är några år gamla. Vet inte riktigt när eller vart /hur/varför jag ska ha dom. använder hellre strumpbyxor.
Ja, i bland. Växlar mellan det och höfthllare/strumpor.
Gillar inte att ha något alls. Jag går alltid bar när jag kan.
Om jag måste ha något på benen har jag stayups. De åker inte ner. Jag har aldrig haft strumpbyxor. Höfthållare skulle jag aldrig ha.