Anonym (Scandinavium) skrev 2024-10-23 18:32:32 följande:
Du verkar vara bitter för att du inte fick de pengar som du hade hoppats på. Men vi har bara hört din del av historien, och det har kanske hänt saker som gjorde att han ångrade sig? Därför är du arg och besviken på honom, och avreagerar dig genom att kritisera honom för det liv han har levt efter dödsfallet.
Så du anser att du har rätt att döma, och kritisera honom, för att han efter ett år träffade en ny kvinna? Men det är väl egentligen inte ditt bekymmer, och jag förstår inte vad du har med detta att göra? Han är vuxen, och får göra precis som han vill.
Så varför lägga en massa energi på detta? Och som jag kan tänka mig, efter vad du har skrivit, skvallra och sladdra med andra om detta? Då mår du bara ännu sämre. Så försök att gå vidare i livet, det finns så mycket annat som är positivt och som du kan fokusera på.
Råkade se hans profil på Facebook pga det kom som vänförslag därför kom jag att tänka på honom. Kan ej kallas för skvaller eftersom jag ej nämnt namn.. Och nej det hände inget, jag och mitt syskon är världens snällaste. Aldrig sagt ett ont ord framför honom trots hur han behandlat oss. Om jag är bitter och ledsen så har jag rätt till det. Har också rätt att bearbeta.