• Anonym (Mmm)

    Ledsen

    Det händer mkt i mitt liv nu. Jag har fått redan på att jag har en allvarlig sjukdom men att det finns bra bromesiciner. En av mina föräldrar har precis fått cancer med spridning. Livet känns jävligt tufft. 


    träffade en underbar man det här året och vi har snart varit tillsammans i ett år. Ett bra förhållande men med svårigheter kring barnen. Ämnet kring barnen har blivit effekterat  dock har barnen varit inblandade kanske 5ggr


    Hans dröm är att flytta ihop. Han vill Inte vara särbo. Min dröm hade varit en flytt till samman. Men inte att det är bråttom. 

    inatt fick jag ett sms där han  gjorde slut. Att hans ångest var så hög Och han får inte pusslet att gå ihop. 


    jag dör inombords

  • Svar på tråden Ledsen
  • Anonym (Mmm)
    Anonym (mimmi) skrev 2024-10-23 14:10:51 följande:

    Ibland är livet sådär förjävligt! Jag tycker synd om dig nu! Det var dålig tajming av honom. 

    En olycka kommer sällan ensam säger man ju. 

    Livet har sina toppar och dalar, det gäller oss alla. När man är mitt inne i dalen kan det kännas som att inget någonsin kommer bli kul och bra igen. Men det blir det ju. Det har vi lärt oss av tidigare dalar. 

    Kram


    Tack för ditt svar. 


    det här är alltså mannen med allt i övrigt att önska. 


    vi bor ca 1 timme ifrån varandra och jag har behövt mkt tid att landa i saker. Han hade velat att barnen gick ihop och ihopflytt rätt omgående. så jag förstår inte stressen alls. 

    älskad honom så jag vet inte vad. 

  • Anonym (Mmm)

    Är så otroligt ledsen, känns som att det trycker  över bröstet. saknar min bästa kompis

  • Anonym (Mmm)
    Mia448 skrev 2024-10-23 14:31:14 följande:
    Är det verkligen helt kört? Kanske blev det bara för mkt tillfälligt och att han bara behöver en paus. Kanske kan ni ses ibland kravlöst sålänge

    Förlåt att jag skriver så illa. Är i sån chock.  


     

  • Anonym (Mmm)
    Mia448 skrev 2024-10-23 14:31:14 följande:
    Är det verkligen helt kört? Kanske blev det bara för mkt tillfälligt och att han bara behöver en paus. Kanske kan ni ses ibland kravlöst sålänge

    Ingen aning, jag vet ingenting. Världens snällaste man, och enda problemen har varit avstånd och vi haft olika syn på barnuppfostran.  Och nu inte min. 


    hur gör man? Hör man av sig? Låter man tiden gå? 

  • Anonym (Mmm)

    Han vill höras ikväll på telefon. Jag går sönder. Jag trodde att jag var älskad. 

Svar på tråden Ledsen