Tecum skrev 2024-11-23 20:28:07 följande:
Nu kröp du till korset och skrev "vissa män". Det behövdes ett tydligt påpekande från mig för att du skulle nyansera, du hade inte gjort det annars.
Kvinnor borde vara MER selektiva, om nu alla män eller de flesta är så hemska, istället för att gnälla på män som kollektiv.
Ja jag blir förbannad på de ständiga försök till könskrig och kollektivt hatspridande som faktiskt kvinnor på FL är mest skyldiga till. även om en del män inte är bättre. Se er omkring i världen, krig, hat, förföljelse, konfliktsökande överallt och en närmast övertydlig vägran att göra något åt avgörande problem för mänskligheten, som t ex klimatet. Det är bedrövligt att hålla på likadant på FL istället för att diskutera sansat och konstruktivt. Ni borde skämmas!
Kröp till korset? Hahaha! Var har jag skrivit alla män? Du som påstår något, bevisa det. Så just nu bevisar du bara att även vissa män inte heller är läskunniga, att vissa män väljer att fultolka och att vissa män hellre blir arga på dessa kräsna kvinnor än att faktiskt försöka förespråka en bättring för de klappusla männen. vilket kön är det som startar krig förövrigt? Om vi ska fortsätta? Och du anser att kvinnor ska skämmas? jag tar mig för pannan. wow. Vissa män inser inte att det är nästan alltid är just män som är roten till allt som är skit