Inlägg från: Anonym (Jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag)

Kvinnor och höga krav på partner?

Anonym (.) skrev 2024-10-24 21:40:30 följande:

Män är mer i ett beroendeställning till kvinnor än vad det varit förut.
    Kvinnor kan få barn utan en manlig partner(spermadonator)

Det tror jag också
  • Anonym (Jag)
    molly50 skrev 2024-10-24 23:14:03 följande:
    Män har också krav. T ex så brukar de ha höga krav på utseendet.
    Så även om man gillar allt det där du skriver här så kanske man inte skulle motsvara deras förväntningar när det kommer till utseendet.
    Ja, listan brukar vara lång
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Men snälla) skrev 2024-10-25 22:01:36 följande:

Har höga krav när det kommer till hans personlighet. Han ska vara snäll, kommunikativ, sunda värderingar, ha lika hög sexlust som mig, vara kärleksfull, ödmjuk, rolig och hälsosam.

Vad gäller det du skrev om: Han ska inte se ut som ett troll och han ska inte vara en dagdrivare.

Vet inte var ni killar får allt ifrån. Ni skapar problemen i erat eget huvud, sen skyller ni på kvinnorna.

Visst är det lite märkligt
  • Anonym (Jag)
    Anonym (.) skrev 2024-10-29 21:28:52 följande:
    Det finns forskning som säger att det var mer jämställt på stenåldern än när jordbruket kom och så vidare. 
    Men nuförtiden känns det som kvinnor fått oproportionerligt mer makt än männen än hur det var på stenåldern.
    En kvinna kunde inte klara sig utan en man då. 
    Nu kan en kvinna få saker genom samhället utan att hon betalar tillbaka till männen och om hon vill ha barn så går det köpa sperma eller få spermier genom det offentliga. 

Jag tycker det är viktigt med jämställt och nu handlar det istället om att män missgynnas för de är män. 
    Läs på om jämställdhet
  • Anonym (Jag)
    Gurksoppa skrev 2024-11-20 21:46:48 följande:
    Biologiskt tänkt? Menar du att det är biologin som säger att kvinnan borde vara underordnad mannen? Mest patetiska jag läst.
    Så patetiskt
Svar på tråden Kvinnor och höga krav på partner?