Inlägg från: Anonym (Linn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Linn)

Kvinnor och höga krav på partner?

Anonym (Quinn) skrev 2024-10-22 12:38:53 följande:

Män med sämre jobb och lön vill sällan dejta framgångsrika kvinnor. Jag har provat och dejta hantverkare men dom kommer alltid med en massa gliringar om att jag dejtar neråt, samma med att dejta en yngre man så går man gliringar om att de är "toyboy". Rätt ocharmigt med den typen av osäkerhet. Denna typ av män får väl dejta kvinnor som har mer klassiska låglönejobb som tex undersköterskor, barnskötare och nageltekniker.

jag vill ha en partner med liknande ambitioner och mål i livet. Utbildning är inget sk krav, men vill gärna att vi ligger på liknande nivå lönemässigt så vi kan leva på samma sätt och har samma värderingar.

bryr mig inte om hans längd, kroppsform och vikt så länge det inte är extremt åt något håll. Allt mellan 165 och 195cm, 60-100kg osv är normalt för mig. 

En man på 165 som väger 100 kg är en riktig bit alltså. Men det är väl bra att du är så öppen. 
  • Anonym (Linn)
    Marmite Devil skrev 2024-10-22 13:42:26 följande:
    Ja men han är ju i idealisk form. Perfekt BMI. 
    Exakt, för Rob som gillar ju spinkiga pojkkroppar. 
  • Anonym (Linn)

Men vad är ett högt krav... Är det att vilja dejta någon som är minst 185? Är det ett högt krav om man vill att h*n ska ha högskoleutbildning? Är det ett för högt krav om man vill att partnern ska ha social kompetens? Ngorann munhygien? Jag tänker att alla tänker olika här och att man måste få ha individuella krav, man ska ändå känna attraktion och fungera ihop. 

Svar på tråden Kvinnor och höga krav på partner?