Inlägg från: Anonym (Ja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ja)

    Har jag fått missfall?

    Jag behöver verkligen hjälp!  Jag är gravid i v 10 och har haft kraftiga blödningar i två dagar med klumpar. Jag har ringt till Gyn och får inte komma dit och kolla mig utan de tycker att jag ska avvakta och ta ett nytt graviditetstest om 4 veckor! De bedömer det som ett missfall. Så fruktansvärt hemskt att gå med den här ovissheten och inte får veta till 100. 
    jag gick på toaletten för en halv timme sen och då kom det en stor hård klump på 10 cm. Kan det har varit fostret? Mår så fruktansvärt dåligt och har så mycket ångest. Vill bara veta säkert. 

  • Svar på tråden Har jag fått missfall?
  • Anonym (Ja)

    VARNING! bild på klumpen som kom. Hoppas att någon kan hjälpa mig. Är detta missfall? 



  • Anonym (Ja)

    tack så mycket får nog göra det ♥️ så hemskt att man inte får komma in på gyn och se hur det står till. 

  • Anonym (Ja)

    Tack snälla ni för alla svar ♥️ jag ska se vart jag kan ringa imorgon. Bor i en liten stad och finns tyvärr inte så mycket att välja på 😞 Har aldrig haft missfall innan så man vet ingenting. Man trodde inte att man skulle känna så mycket så här tidigt i graviditeten♥️ Men det gör ont

Svar på tråden Har jag fått missfall?