Inlägg från: Anonym (Natalie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Natalie)

Misstänkt otrohet vad göra?

Anonym (Uppgiven) skrev 2024-10-21 15:57:34 följande:
    Ja ni har rätt. Blir att agera normat i några timmar efter jobb tills barn somnat. Då visar jag bilderna och konfronterar henne. I min värld är det redan slut mellan oss och jag ska sköta allt på ett så moget sätt som möjligt trots att jag vill bete mig som ett svin. Jag är bara så ledsen, kan inte vara i ett förhållande med otrohet. I början var jag lite rädd när hon berättade hur hon varit i sin ungdom men nu när i princip allt var bra. Jag har varit en bra pojkvän som skött det mesta med städning och matlagning, jag har kommit bra överens med hennes barn, jag har gjort allt tråkigt jobb med hennes häst så att hon kunnat fokusera på det roliga. Jag har i princip alltid sätt till att hon fått orgasm när vi har haft sex. Jag sköter min hygien, tränar och ser hyffsat bra ut och har ett ganska bra jobb. Tror många andra tjejer hade hållit hårt i mig. Men känner mig bara värdelös nu.  
    Fy så äckligt gjort av henne och oansvarigt när hon har barn. Ta mod till dig TS och berätta på ett moget sätt att det är slut på grund av hennes otrohet (gå inte på ev. lögner). Skrik inte utan lämna bara. Då gör det ondast för henne (om hon har skam i kroppen). Det är henne det är fel på, inte dig, och det är förståeligt att du känner mycket nu. Vissa personer ändrar sig tyvärr inte? Bryt banden med henne och du kommer säkert träffa en bättre tjej. Kram
  • Anonym (Natalie)

Sorry TS men du låter som en riktig loser om du stannar med denna otrogna mamma, usch att hon håller på så när hon har barn? Och du är ingen riktig man just nu. Du verkar springa som en hund efter henne och hon kommer ha 0 respekt för dig om du inte lämnar

Håller för övrigt med flera av de föregående talarna

Svar på tråden Misstänkt otrohet vad göra?