Är det vanligt att man är lite bi-nyfiken?
Jag kan fan inte bestämma mig för om jag är helt straight eller inte.
Jag kollar aldrig på kvinnor som jag möter på ett romantiskt sätt, jag har heller aldrig varit kär i en kvinna. Jag har alltid haft vänner runtom mig men aldrig sett dem på något annat sätt än vänner.
Däremot har jag ju genom åren mött kvinnor som är gay, tex kollegor m.m. Och när jag får reda på att någon jag möter är gay blir jag väldigt nyfiken på dem, kan ibland tänka hur skulle det vara att leva med en kvinna m.m. Jag hade nyligen en kvinna som ihärdigt försökte ragga på mig, hon skrev till mig på nätet bland annat och det gjorde mig otroligt nyfiken på henne. När jag ser att hon skrivit till mig känns det lite extra i magen. Men sen kan ändå känna att det kanske är bättre i tanken än i praktiken ändå. Jag tänker på henne ibland men jag är inte kär.
Jag har varit med 2 kvinnor sedan tidigare bara för att mätta min nyfikenhet. Blev inget med någon av dom och jag blev aldrig kär.
Är ni likadana eller är det ett blankt nej för er? Blir ni lite extra nyfikna när någon är gay? Är man straight ändå?