• emkha138

Vinted - köp tips

Hej,

Jag har länge letat efter några fina kläder på Vinted men aldrig hittat något. Det jag är mest förtjust i är Stockholmsstilen sedan tycker jag också om 2000-tal stilen, alltså pälsjackor, boots osv. Har hört att man ska söka på polska men då behöver man kunna alla olika förkortningar som inte jag kan.

mvh

• Svar på tråden Vinted - köp tips
  • Anonym (e)

Har du sökt på #stockholmsstil och liknande?

• emkha138

Jo, jag har gjort det.
    Men vill nå dem utländska säljarna (främst polake). Då dem har fina kläder och väldigt bra priser. Då brukar de flesta av dem inte skriva ?stockholmsstyle? utan använder sig av sina egna förkortningar och ord😊

• Randigflanell

Jag försökte också mycket med sökord i början när jag använde Vinted, men nu använder jag mig mer av kategorier och appens egna sorteringsfunktion. På så sätt kan man göra resultaten ganska smala! Först välja typ av kläd, sen finns också val av material osv. Kanske hjälper dig med! sen är det ju många som av misstag har lagt i fel kategori men jag har hittat lite fint på den vägen!

• Randigflanell
    Randigflanell skrev 2024-10-25 18:42:18 följande:

Jag försökte också mycket med sökord i början när jag använde Vinted, men nu använder jag mig mer av kategorier och appens egna sorteringsfunktion. På så sätt kan man göra resultaten ganska smala! Först välja typ av kläd, sen finns också val av material osv. Kanske hjälper dig med! sen är det ju många som av misstag har lagt i fel kategori men jag har hittat lite fint på den vägen!

Och såklart färg, storlek och pris! 
Svar på tråden Vinted - köp tips