Ångest över att jag förstod sent i livet hur kvinnor funkar.
Ja jag var väl naiv helt enkelt. Nån mer som känner igen sig?
Ja jag var väl naiv helt enkelt. Nån mer som känner igen sig?
Låt oss höra, jag tvivlar på vi håller med.
Och hur funkar kvinnor då?
Hur menar du? Blir ju svårt att svara om du inte säger vad du upptäckt.
Newsflash: Tyvärr, men du har inte förstått nu heller...
Om du tror att ivinnor funkar på ett visst sätt så visar det bara att du inte har en aning om kvinnor och hur vi är, eftersom vi faktiskt är individer främst och givetvis inte fungerar likadant!
Ttrådstarten berättar att du tydligen inte förstått hur kvinnor fungerar. (Då du tydligen homogeniserar och ser bortom individen och låter könet bestämma hur någon är)
Finns flera miljarder kvinnor
Blir väldigt svårt att påstå något generellt öht
Finns flera miljarder kvinnor
Blir väldigt svårt att påstå något generellt öht
Nja vänta nu rent tekniskt sett så går det ju att hitta gemensamma nämnare inom en kontrollgrupp på låt oss säga ett par miljoner kvinnor i ett land som Sverige.
Det kommer att skilja en del mellan olika regioner utav jordklotet men man kan få ut en del av hur män och kvinnor i Sveneige beter sig i stort. Det säger inget om individen i det enskilda fallet naturligtvis.. Men viss går det att generalisera runt vissa saker. Exempelvis föredrar de flesta kvinnor en man som är lika lång eller längre än de själva. Det finns det forskning på! Massor av korta män lever med en längre kvinna än de själva, så det säger naturligtvis inte 100 procent om hur det funkar i varje enskild parbildning.
Varför kan du inte precisera vad du lärt dig? Upplys oss så får vi se som vi håller med.