• Anonym (E)

Kvinna. Vad är mest attraktivt? Normal man som är glad och skrattar mycket eller snygg man som är tråkig/neutral

Jag förstår att det här kommer som en chock TS men kvinnor är individer med personliga preferenser. 

För vissa kvinnor är man A idealet och för andra man B. Om du är man B i det här scenariot så finns det kvinnor som kommer att gilla dig mer. 

Jag har  varit tillsammans med två snygga, vältränade män som hade 0 humor och djup, vilket jag insåg med tiden. 

För mig är det helt omöjligt att leva med. Humor är mitt sätt att hantera livet. Jag får ofta höra att jag är rolig, även om det förstås är subjektivt, och jag älskar människor som får mig att tokskratta, både partners och vänner. 

När jag frågade en av de här männen vad han pratade om med sitt ex (eftersom våra samtal var sjukt tråkiga fast det sa jag inte) och han svarade ?väder och vind? så insåg jag att det var kört. 

Jag är en faktanörd och dokumentärfantast som gillar att diskutera allt från politik till de senaste rönen inom marinbiologi. 

Mitt svar blir inte helt oväntat man B. 

Svar på tråden Kvinna. Vad är mest attraktivt? Normal man som är glad och skrattar mycket eller snygg man som är tråkig/neutral