• Anonym (C)

    Hur får man sin kille att anstränga sig mer

    Vad är det med er kvinnor som jämnt ska bli ihop med män för att sen vilja förändra han?

    När det kommer ett lejon på savannen sen, är det meningen att ni båda två ska sitta och gråta där och prata om "känslor till varandra"?..

    Svaret på hur du får män att förändra sig att bli mer som du vill att de ska vara = (spoiler alert) Det du söker är en kvinna.. 

  • Anonym (C)
    Poisonivy skrev 2024-10-17 11:31:54 följande:
    Ja men jag förstår isf inte vilket beteende han skulle ha ledsnat på? Har gjort allt för att vara en sån "duktig flicka" som möjligt men det kanske är just det som är problemet? Att jag borde "ryta ifrån" mer eller så haha? 
    Ja gud ja.. killar älskar och Njuter av arga feministister till brudar.. Gillar du själv när män är arga?
  • Anonym (C)

    Nä fan, det är tre månader in. Är väl klart hon ska börja härja nu och bråka? 

    Gör slut, skrik lite, ligg med några polare och hämnas. 

  • Anonym (C)
    Anonym (C) skrev 2024-10-17 11:52:06 följande:

    Nä fan, det är tre månader in. Är väl klart hon ska börja härja nu och bråka? 

    Gör slut, skrik lite, ligg med några polare och hämnas. 


    Du vet så som normala kvinnor gör.. 
  • Anonym (C)
    Poisonivy skrev 2024-10-17 11:51:51 följande:
    Okej om det inte är det vad kan det vara då då?
    Kan vara så att ni för första gången hänger hela dagarna. Nu vet du hur det ser ut när han har kommit hem och jobbat.. 

    Tror du att män ställer sig och dansar magdans och ordnar fester åt sina brudar varje gång han kommer hem och jobbat? 

    Är det så din pappa var mot din mamma? Eller kom han hem, tog det lugnt, och snackade med henne litegrand.
  • Anonym (C)
    Anonym (C) skrev 2024-10-17 11:55:16 följande:
    Kan vara så att ni för första gången hänger hela dagarna. Nu vet du hur det ser ut när han har kommit hem och jobbat.. 

    Tror du att män ställer sig och dansar magdans och ordnar fester åt sina brudar varje gång han kommer hem och jobbat? 

    Är det så din pappa var mot din mamma? Eller kom han hem, tog det lugnt, och snackade med henne litegrand.
    "åh nej, han sitter inte fast med navelsträngen i mig, han kryper inte runt på golvet så fort han kommit hem, han har inte sagt att vi ska bli tillsammans. Vad fasen ska jag göra?" 

    Det brukar vara kvinnor som ställer frågan först om man ska bli tillsammans.. Vi killar har inga som helst problem att bara hänga hela dagarna med någon person vi faktiskt gillar.. 

    Men gör slut du bara! 3 månader in, och dina osäkerheter har redan gjort att du funderar på att springa runt och flaxa.. 
  • Anonym (C)
    Anonym (H) skrev 2024-10-17 11:56:35 följande:
    Förändra? Vi blir ihop med män som låtsas vara någon de inte är. Till slut orkar de inte hålla uppe fasaden längre, blir oengagerade och dryga, och då försöker man få tillbaka mannen man blev kär i.
    Ni vill förändra och ändra på hans liv som om han vore någon docka.. Och gör han inte som ni vill, när ni vill det, så ska ni alla börja dumpa.. Som små psykfall!

    När jag träffar en kvinna är det för att jag gillar henne, och kanske inte gillar allt hon gör, men sitter inte och tänker hela dagarna på någonting jag skulle vilja ändra med henne.. 
  • Anonym (C)
    Anonym (H) skrev 2024-10-17 11:56:35 följande:
    Förändra? Vi blir ihop med män som låtsas vara någon de inte är. Till slut orkar de inte hålla uppe fasaden längre, blir oengagerade och dryga, och då försöker man få tillbaka mannen man blev kär i.
    Man kan undra ibland om ni förstår att det är en människa ni har att göra med. Förstår ni att han jobbar 8 timmar hela dagarna...? 

    Måste han hålla någon jävla välkomst ceremoni, måndag till fredag, bara för att ni ska känna er som hemma? 
  • Anonym (C)
    Poisonivy skrev 2024-10-17 12:02:57 följande:
    Stabil tycker jag att jag är. Kunde få lite utbrott i mitt tidigare förhållande men tänker hela tiden nu på att inte bli arg utan ist säga på en gång om det är nåt. Men det är samtidigt svårt eftersom jag inte vill förstöra stämningen eller kritisera honom. Och om jag är tyst bygger jag bara upp massa ilska och jobbiga tankar inom mig. 
    Hett tips. Du är osäker på dig själv, det är din egen hjärna som är rädd för något.. Säkert något trauma ifrån något. Du löser det inte genom att fundera på en massa.. Själen sitter nämligen inte i hjärnan utan det sitter i hjärat.. Hjärnan är bara en kalkylator för att förhindra typ en bilkrash. Du borde pröva o Sluta tänka.. 
  • Anonym (C)
    Anonym (H) skrev 2024-10-17 12:08:08 följande:
    Förstår du att alla jobbar 8 timmar om dagen, men ändå har energi över till att vara en hygglig partner? Antingen anstränger man sig för varandra eller så är det ingen relation att ha. Du låter jävligt bitter, mest troligt för att ingen vill ha dig pga din ruttna personlighet.
    Förstår du att TS inte jobbar och sitter hemma hos honom hela dagarna och är orolig för att vara ogillad? Bryr mig inte om vad fasen DU gör eller känner under dagarna, du låter alldeles för korkad... 
  • Anonym (C)
    Anonym (H) skrev 2024-10-17 12:08:08 följande:
    Förstår du att alla jobbar 8 timmar om dagen, men ändå har energi över till att vara en hygglig partner? Antingen anstränger man sig för varandra eller så är det ingen relation att ha. Du låter jävligt bitter, mest troligt för att ingen vill ha dig pga din ruttna personlighet.
    Var det något mer än att du blir tjurig när jag skriver som du ville ventilera? Jag sa åt TS att sluta tänka, men du behöver nog fasen ta Och Aktivera hjärnan.. 
  • Anonym (C)
    Anonym (H) skrev 2024-10-17 12:14:17 följande:

    TS, vad du än gör, ta inga råd från (C). Han projicerar bara sina egna issues på dig.


    Ja gud ja TS, ta inga råd ifrån en kille och spring långt! Här får bara kvinnor som inte kan tänka själva styra. 

    Han gillade dig aldrig, bara spring så långt det går!

    (Skojar såklart, men är enbart de svar ni kommer få.) 
  • Anonym (C)
    Anonym (H) skrev 2024-10-17 12:08:08 följande:
    Förstår du att alla jobbar 8 timmar om dagen
    Kom tillbaka när du kan Läsa..
  • Anonym (C)
    Anonym (H) skrev 2024-10-17 11:52:36 följande:

    Är väl bra att hans ointresse kom fram redan nu. Då är det bara att lämna innan du investerar för mycket i relationen.


    "Hej, jag är kvinna och jag vet hur allting funkar... Jag blir ej ihop med någon om han inte dansar magdans..." 
  • Anonym (C)
    Anonym (Ccc) skrev 2024-10-18 04:24:36 följande:
    Börja dansa för oss då!
    Öhh, varför skulle någon människa göra det? Om en kille gör precis allting ni kvinnor kräver, så inte bara går allting helt åt helvete.., Utan ni tröttar då till slut.. 

    Det roliga med TS krav, är att OM hennes kille skulle göra precis som hon sa och börja tjata om att han vill bli tillsammans med henne (istället för hon vilja bli tillsammans med han) så hade hon tyckt att han är skit tråkig.. 

    Jag fattar inte hur ni tror att alla andra faktiskt lever.. Tror ni att när dom kommer hem till föräldrarna så stannar hela klockan och hela familjen står helt flabbergasted för femtionde gången denna vecka och utbrister "WÖÖÖÖW! KOLLA! Stina has Arrived! Nu jävlar!!!"..
  • Anonym (C)
    Anonym (Ccc) skrev 2024-10-18 04:32:39 följande:

    Hur gör du för att anstränga dig inför honom? 


    Aa, det är sant... Vart är hans magdans? 
Svar på tråden Hur får man sin kille att anstränga sig mer