Inlägg från: Anonym (Vet inte) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vet inte)

    Min kille ska på konsert med sina singelvänner

    Som rubriken lyder, min kille ska på en konsert med sina singel vänner, alla är singlar förutom han. han frågade mig med en röst som sa ? säg nej? om jag ville hänga med. Så såklart svarade jag ne jag vet inte, då jag kände att de va de han ville att jag skulle svara. Vi har aldrig varit på konsert ihop och jag har tjatat om de så länge att de hade varit roligt att gå tillimmas o nu ska han gå själv tillsammans Med hans gäng. Han frågade mig för övrigt en gång sen rätt som de va hade han redan bokat allt Och jag var ej inkluderad. dom ska även bo på hotell och om jag inte har helt fel så kommer hans polare ta med sig tjejer till rummen, jag är så rädd att de är något han planerar att oxå göra. dessutom så vet jag att en av hans ex som han tyckte väldigt mycket om bor i närheten och gillar samma typ av musik som min kille gör o för dom tog de slut för de var för lång distans emellan. såklart är de bra Att ha egentid när de kommer till relationer men varför fråga mig om han inte ens ville ha med mig från början. hade ni varit oroliga att eran kille/sambo skulle göra något dumt i en sån här situation? vad hade ni tyckt? är de fel att jag stressar över en sånhär sak?

Svar på tråden Min kille ska på konsert med sina singelvänner