Inlägg från: Anonym (U) |Visa alla inlägg
  • Anonym (U)

    Olika rön som gäller

    Så du valde att starta en ny tråd.
    Då får du frågan relaterat till vad du skrev i annan tråd
    om att det inte handlar om att tvinga till sex om någon ändrar sig.
    Är det okej att börja tvinga och se om någon ändrar sig?
    Hur ska tvingandet gå till i praktiken?

  • Anonym (U)
    Anonym (Var är de artiklarna någonstans?) skrev 2024-10-15 22:16:13 följande:
    Det är väldigt sällan någon påstår att sex är ingen mänsklig rättighet till kvinnor och det handlar inte om män som säger att sex är mänsklig rättighet och sedan påstår någon att sex är ingen mänsklig rättighet. 
    När var det du fick svaret att sex inte är en mänsklig rättighet då?
    När du tex. skrev att kvinnor ska drogas för stt ha sex med män de nekar idag? 
    Och för att det ska bli rättvist ska kvinnor ska få till svar att sex inte är en mänsklig rättighet tex. om de vill göra abort eller diskuterar sexrelaterade problem ?
  • Anonym (U)
    Anonym (Var är de artiklarna någonstans?) skrev 2024-10-16 02:31:31 följande:
    Om det räknas som att tvingas så gör det, när olika personer ställer krav på mig
    Och som du säkert vet så är detta inte svar på frågan.
    Återigen, är det okej att börja med att tvinga för att se om personen ändrar sig?
    Vad innebär tvingandet i praktiken?
  • Anonym (U)
    Anonym (Var är de artiklarna någonstans?) skrev 2024-10-16 02:33:42 följande:
    Jag snackar nu i allmänhet. 
    Jag har inte sagt att kvinnor ska drogas, jag sa bara att det vore bra om det uppfanns någon medicin som gör att kvinnor kan få liknade sexualitet som männen om de vill det. 
    Ja, du skrev det. Och det innebär ju faktiskt i praktiken att kvinnor ska drogas för att ha sex med män de inte är intresserade av, eller hur? Är det det dessa kvinnor som ska börja tvingas och sedan ändra sig?
    Var det detta du skrev när du fick svaret att sex  inte är en rättighet?
    Och sedan var frågan om du tycker att kvinnor, för att det ska vara rättvist, ska få som svar att sex inte är en rättighet när abort och sexrelaterade problem diskuteras?
Svar på tråden Olika rön som gäller