Slutkörd
Jag är så trött, arbetar på ett jobb där jag gör det 2 personer gjort tidigare.
Började arbeta på företaget för 2 år sen, hela min roll har förändrats.
Fördelarna (distansarbete) är borttagna, mina deadlines förkortade och mer arbetsuppgifter har tillkommit.
Jag var på hälsoundersökning för 2 månader sen, vågade inte prata om att det bar pga jobbet jag var så trött.
Ville mest ha ett batteri prover för att se om jag har brist på något, allt är bra.
Men syns det inte på blodprover att man är slutkörd? Är detta psykiskt?
Jag arbetat 40h vecka men är ofta inne kvällar och helger och arbetat för att hinna med allt.
Känner mig på sista tiden orolig över allt tex står det ett fel i anteckningarna från läkaren som jag bett dom ändra. Ska bli uppringd av läkaren om 2 veckor.
Det står att jag sällan dricker alkohol men att jag blir berusad någon gång i månaden. Det ska stå någon gång per år. Men att läkaren skrivit fel har gjort mig så orolig, tänkt så tror läkaren jag är alkolist? Gör en socanmälan pga det och det blir ett stort problem?
Det låter så konstigt när jag skriver detta men jag känner mig på riktigt orolig över att det blivit fel på "månad" och "år". Nu är jag orolig för att jag bett läkaren kontakta mig, är det konstigt att jag vill be läkaren ändra detta, för det är helt fel och jag blir orolig för att det står att jag blir berusad så ofta som någon gång i månaden när jag knappt dricker alkohol.
Ursäkta lång tråd