• Nandez

Robinson 2024 Höst

I kväll är det dags igen för Robinson, här kan vi prata om stort och smått om programmet😊

Väl mött😊

OBS: Inga spoilers 

• Svar på tråden Robinson 2024 Höst
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-10-15 19:36:24 följande:

Obegripligt hur Roger resonerar

Jag förstår Roger på ett sätt och det sa han själv att alla deltagarna egentligen tänker på sig själv, men helt klart i början ska man vara som ett lag och försöka jobba tillsammans, men i slutändan så är det bara en människa/deltagare som vinner Robinson. 

Dock tror jag med att han kommer att åka ut ganska fort då han gick och sa till sin nya lag att han felat så att det förlorade.
  • Jhannis

Usch vad jag är less på personer som påstår sig vara bäst i allt. Jag hoppas att alla som är egoistiska åker ut först och i år finns det många i alla 3 lagen.

• Nandez
    Jhannis skrev 2024-10-15 19:45:18 följande:
    Jag förstår Roger på ett sätt och det sa han själv att alla deltagarna egentligen tänker på sig själv, men helt klart i början ska man vara som ett lag och försöka jobba tillsammans, men i slutändan så är det bara en människa/deltagare som vinner Robinson. 

Dock tror jag med att han kommer att åka ut ganska fort då han gick och sa till sin nya lag att han felat så att det förlorade.
    Deltagarna borde inte spela så hårt i början, det brukar straffa sig
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-10-15 19:45:18 följande:

Fast så länge man tävlar i lag och inte individuellt så får man ju sätta laget framför jaget.
    Och han har ju medvetet sinkat sitt lag.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-10-15 19:56:54 följande:

Bra jobbat av lag Syd

Ja det var bra jobbat av lag syd, men nord hade kunna vinna om killen hade fått upp bollarna så han hade kunnat kasta.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-10-15 19:58:47 följande:
    Fast så länge man tävlar i lag och inte individuellt så får man ju sätta laget framför jaget.
    Jo jag håller med dig. Hoppas att Roger anpassar sig i det nya laget och inte dummar sig. 
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-10-15 19:58:47 följande:
    Ja, det gjorde han och det kan bli tufft för honom men det är självförvållat
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-10-15 20:12:53 följande:
    Ja det var bra jobbat av lag syd, men nord hade kunna vinna om killen hade fått upp bollarna så han hade kunnat kasta.
    Han som kastade var inte lika pricksäker som kastaren i lag Syd
Svar på tråden Robinson 2024 Höst