Robinson 2024 Höst
Hade hellre sett att Nabaz åkte
Hade hellre sett att Nabaz åkte
Viktor tog det bra
Jag har verkligen ingen favorit på årets Robinson. Alla är så säkra på sig själva endast en favorit kan jag tänka mig trots att han ville ha Tove kvar och det är Oliver, han verkar lugnare än det andra spelare.
Hade hoppats att Maxim varit en snällare kille och spelat spelet utan att blir arg varje gång han förlorar. Och det som han gjorde mot Ida fick mig att må illa.
Jag tycker årets omgång varit lite bättre än de tidigare. Ingen som varit direkt elak mot andra, även om vissa varit lite störiga eller jobbiga ibland. Men de flesta har ändå varit justa tycker jag.
Framför allt är där många duktiga kvar. Folk som Gertrud eller Chris är borta, vilket är bra. Tycker att fokus ska vara på tävlingarna, och inte bara på att gå under radarn i lägret genom att aldrig säga varken bu eller bä.
Drömfinalen är Maxim, Patrik och Oliver. Tre starka killar som spelat spelet och är bra på tävlingar.
Ingen direkt favorit alls, möjligtvis Oliver
Äntligen ikapp! Var nästan ikapp en gång förut, men så sket det sig igen.
Gillade inte alls utgången idag. Att Tove åkte ut var jag nöjd med, men hade inte sörjt någon i utslagstävlingen. Viktor var däremot min klara favorit så det var jättetråkigt. Dessutom Nabaz som jag inte gillar. Han beter sig som ett trotsigt barn ofta och har inte kontroll över sina känslor, men det jag verkligen ogillar är hur han pratar om övriga. Tove och Ida tex, inte mina favoriter men så säger man inte. Förra veckans öråd var hans kommentar vid röstningen "Idiot!". Det tycker jag är allt annat än acceptabelt.
Jag är inte odelat förtjust i Maxim, men av dem som är kvar är han min favorit. Att han knuffade undan Ida som han gjorde var inte okej, men även Gertrud motade fysiskt bort en som kom fram för att krama henne när hon förlorade, men betydligt mildare.
Nabaz och Ida är de jag absolut inte vill se som vinnare eller helst ens i final, därefter Patrik. Amanda och Emelie är schysta, men inte så starka spelare och inte gjort så mycket i lägret. Oliver är stark och varit okej.
Nu ska jag se alla avsnitt rätt dag. Exitavsnitten har jag förresten inte sett ännu, men ska se.