• Nandez

Robinson 2024 Höst

I kväll är det dags igen för Robinson, här kan vi prata om stort och smått om programmet😊

Väl mött😊

OBS: Inga spoilers 

• Svar på tråden Robinson 2024 Höst
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-11 20:03:28 följande:
    Ja Tommy är lite översittare, men han kan vara så i verklige livet också. Alla människor har sin stil att vara, men han har då inte sagt nåt ont om Ali. Däremot har både Ali och Nabaz sagt elaka ord om Tommy och Ludvig,
    Översittarstil är en otrevlig egenskap som har svårt att fungera i det vanliga livet
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-11-11 20:14:43 följande:
    Det är nog bara så att produktionen vill att det blir intriger.
    Ja,det verkar inte bättre.
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-11 20:03:40 följande:
    Nej,men överhuvudtaget att börja skrika,det hade fått mig att slå dövörat till också.
    Absolut men Tommy slog till dövörat när dom låg under vindskyddet och Ali ville reda ut tjafset, lika illa det
  • Nandez
    Nandez skrev 2024-11-11 20:24:24 följande:
    Absolut men Tommy slog till dövörat när dom låg under vindskyddet och Ali ville reda ut tjafset, lika illa det
    Ali talade lugnt i samtalston då
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-11-11 20:15:58 följande:
    Mig med. Hade Tommy börjat skrika lika som Ali så hade det blivit hemskt .
    Men då hade jag hellre gått därifrån en stund för att lugna ner mig och sen tagit det ensam med Tommy istället för att bara skrika på någon som ändå inte lyssnar.
    För någon som inte lyssnar kan också irritera mig enormt.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-11-11 20:24:24 följande:
    Ja,det håller jag med om.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-11 20:06:07 följande:
    Det lär bli väldigt jobbigt vilka som får av Lunchen .....Verkar som att produktionen vill att det ska bli riktiga intriger. Måste säga att alla är på samma villkor med så varför dela på vilka som får äta och vilka inte.
    Ja, produktionen gör det av en anledning
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-11 20:08:06 följande:
    Jag håller med om att hade någon skrikigt och gapat på mig så hade jag också slagit dövörat till som Tommy gjorde. 
    Tommy var inte intresserad av att lösa det när Ali i vanlig samtalston ville reda ut det. Lika illa det
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-11 20:21:05 följande:
    Har svårt att tro att det handlade om att tycka synd om
    Ali sa ju att ni gick bakom ryggen på mig...då var det tyck synd om mig.....Och Tommy var inte ensam om att gå bakom ryggen dem var fler....Nu går Ali på Tommy som om han är den enda boven. 
Svar på tråden Robinson 2024 Höst