Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2024 Höst

Jhannis skrev 2024-11-13 21:40:52 följande:
    Ali var redan från start en som höll låd hela tiden. Samma med Nabaz. På nåt sätt vill dessa två synas väldigt mycket eftersom dem aldrig är tysta eller slutar att gnälla. Helt klart gnäller alla deltagare, men då är det för att dem är hungriga, men som jag ser det med Ali så vill han bara provocera Tommy. Jag hoppas Tommy skiter blanka fan i Ali så att det inte blir skriverier efteråt. Eller att Tommy ber att få byta lag för det blir för mycket provocering på honom.  
    Helt klart kan det vara så att produktionen valt ut Ali för att provocera, men i långa loppet är det löjligt.
    Produktion klipper och klistrar, det är många som man knappt har sett eller hört prata i en synk eller i lägren. Det filmas långt mycket mer än vad som visas under 20 minuter i tv
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-13 21:46:40 följande:
    Annars skulle ju Tommy kunna försöka reda ut deras problem istället för att provocera honom ännu mer md sin tystnad.
    Det tycker jag inte heller är ok.
    Ja, det vore det mest vuxna att göra
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-13 21:58:13 följande:
    Jag skulle nog reagera likadant som Tommy om en människa är ute efter att provocera då är det ingen ide att lösa nåt. Personen i fråga fortsätter att provocera. Jag skulle vara tyst och helst dra mig undan så det inte blir hus i helvete.

Kommer inte du i håg den gången på Gränslandet när en man vad han hette kommer jag inte i håg bara att han var stor. provocerade en annan man som jag tror heter Magnus. Till slut pucklade den provocerande mannen Magnus. Produktionen fick gå emellan......Kan bli likadant mellan Tommy och Ali.
    Tommy provocerar lika mycket
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-14 00:50:51 följande:
    Jag ser det som så att han undviker bråk och onödig tjaffs.
    Det är också provocerande
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-14 12:18:03 följande:
    Ja,vem vet hur han tänker.
    Men andra kan ju se det som provocerande.
    Håller med
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-14 18:12:20 följande:

Jag tittar lite senare Robinson i kväll då jag har annat för mig när det går på tv.

Ok
Svar på tråden Robinson 2024 Höst