Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2024 Höst

Nandez skrev 2024-11-11 20:24:24 följande:
    Absolut men Tommy slog till dövörat när dom låg under vindskyddet och Ali ville reda ut tjafset, lika illa det
    Ali talade lugnt i samtalston då
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-11 20:06:07 följande:
    Det lär bli väldigt jobbigt vilka som får av Lunchen .....Verkar som att produktionen vill att det ska bli riktiga intriger. Måste säga att alla är på samma villkor med så varför dela på vilka som får äta och vilka inte.
    Ja, produktionen gör det av en anledning
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-11 20:08:06 följande:
    Jag håller med om att hade någon skrikigt och gapat på mig så hade jag också slagit dövörat till som Tommy gjorde. 
    Tommy var inte intresserad av att lösa det när Ali i vanlig samtalston ville reda ut det. Lika illa det
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-11 20:43:51 följande:
    Ali sa ju att ni gick bakom ryggen på mig...då var det tyck synd om mig.....Och Tommy var inte ensam om att gå bakom ryggen dem var fler....Nu går Ali på Tommy som om han är den enda boven. 
    Det tolkar jag inte som att tycka synd om sig själv
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-11 20:45:21 följande:
    Vilken eller vad skulle anledningen vara????
    Att röra om i grytan t. ex.
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-11 20:47:14 följande:
    Hade Tommy börjat diskutera med Ali då hade Ali höjt rösten igen....Bättre och låta det rinna ut i sanden än och tajfsa som små ungar.
    Ali var lugn och uppvisade inga tecken på att skrika
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-11 20:48:32 följande:
    Tror nog fler kommer att vara irriterade när dem ska komma överens om vilka som kommer att få Lunch.
    Absolut men Elsa irriterade sig på hur Tommy och Ludvig diskuterade om hur de ska göra. Tommy kanske fortsätter att bossa, vi får se i morgon
Svar på tråden Robinson 2024 Höst