Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2024 Höst

Jhannis skrev 2024-11-11 19:44:47 följande:
    Tror att Tommy försökte hålla låg nivå för att inte hamna på Alis nivå. Det kallar inte jag översittarstil.
    Tommy är bossig och en översittarstil
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-11 19:44:47 följande:
    Tror att Tommy försökte hålla låg nivå för att inte hamna på Alis nivå. Det kallar inte jag översittarstil.
    Tommy har haft den stilen från dag 1
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-11 19:46:51 följande:
    Ja,fast jag hade nog inte skrikit så som Ali gjorde utan mer tagit ett allvarligt snack med honom ensam.
    Han försökte ju men Tommy var inte intresserad
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-11 19:52:43 följande:
    Jag tyckte att han mest skrek,ärligt talat.
    Och jag skulle inte heller lyssna på någon som bara skriker.
    Jag föredrar lugn samtalston. Även om jag blir förbannad.
    Menade när dom båda låg ner efteråt, ingen skrek då
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-11 20:01:16 följande:
    Precis håller med dig om att han hade tagit snacket med Tommy egentligen direkt han kände sig förd bakom ryggen, men när det kommer långt efter är det bara att Ali söker (tyck synd om mig) eller att han tar....ja mer säger jag inte.
    Har svårt att tro att det handlade om att tycka synd om
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-11 20:03:28 följande:
    Ja Tommy är lite översittare, men han kan vara så i verklige livet också. Alla människor har sin stil att vara, men han har då inte sagt nåt ont om Ali. Däremot har både Ali och Nabaz sagt elaka ord om Tommy och Ludvig,
    Översittarstil är en otrevlig egenskap som har svårt att fungera i det vanliga livet
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-11-11 20:03:40 följande:
    Nej,men överhuvudtaget att börja skrika,det hade fått mig att slå dövörat till också.
    Absolut men Tommy slog till dövörat när dom låg under vindskyddet och Ali ville reda ut tjafset, lika illa det
Svar på tråden Robinson 2024 Höst