Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Robinson 2024 Höst

molly50 skrev 2024-10-17 19:57:19 följande:
    Fast jag vet inte om jag kan hålla med om att det är mobbning.
    Han har förstört för laget och de känner att de inte kan lita på honom.
    Beter man sig så som han har gjort i början av programmet så löper man risk att bli utröstad.
    Det är en tävling och den som sig i leken ger...
    Alla får tänka på sitt sätt och jag på mitt. Jag menar bara att jag ger han en chans till och visa att han kan om han vill jobba med laget.

Jag menar inget illa hur ni tänker bara säger vad jag känner. 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-10-17 20:25:25 följande:

Natalie vann vilket man kunde ana då man sett de fyra som de två tjejerna skulle välja tidigare

Lite trist att man har sett vilka lag syd och nord valde in från gränslandet innan man tittat på gränslandet......Ska nog börja streema gränslandet varje dag så man hänger med vad som händer där under veckan.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-10-17 20:38:10 följande:
    Ja, lite trist men följer Gränslandet på torsdagarna
    Jag kommer inte att spoila om jag kollar på tv4 play gränslandet lovar Solig
  • Jhannis

Hoppas att deltagarna på gränslandet får uppgifter dem ska göra under dagarna så dem inte få så långtråkigt. Klarar dem uppgifterna så får dem lite mat eller annat bra.
    Så var det för några år sen. Och att dem alla ska tävla ordentligt med varann så vinnaren får försöka kämpa in sig på Robinson.

• Jhannis
    Nandez skrev 2024-10-17 20:52:37 följande:

Patrik dyker upp som gubben i lådan

Ja, men det var kul
  • Jhannis

Jag kommer nu att titta på ett program i 5:an så skriver inget när Örådet börjar samtidigt....Kommer in senare och diskutera.

• Jhannis
    Nandez skrev 2024-10-17 21:00:21 följande:

Snabb visit av Patrik eller...

Stackars Patrik återigen ut direkt.....må gudarna se att han inte behöver åka 
Svar på tråden Robinson 2024 Höst