Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

    Robinson 2024 Höst

    Jhannis skrev 2024-10-14 20:59:09 följande:
    Verkar så, men ja jag skulle ha gjort likadant då det finns flera tjejer som jag inte skulle vela vara i lag med tillsammans
    Han framstår i dålig dager vilket kommer att kosta honom mycket
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-10-14 21:00:22 följande:
    Ja,han verkade ju bara lägga av.
    Så uppenbart, inget lag vill knappast ha honom i sitt lag
  • Nandez
    Anonym (Kajsa) skrev 2024-10-14 21:01:37 följande:
    Håller med. Ingen kan lita på honom nu. Han kommer nog bli utröstad först i det laget. 
    Precis, han är opålitlig 
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-10-14 21:01:52 följande:
    Fast han verkade ju bara hälla ut alla pusselbitar och lät de andra få lägga det.
    Precis, så tydligt inför dom andra
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-10-14 21:15:07 följande:
    Så fel jag skriver skulle stå att hon hade lanthandel och camping i fjällvärlden. Hon är också en tjatig tjej. Som sagt redan i första programmet har jag fler som jag irriterar mig på, men hoppas att dessa personer med tiden blir snällare och gladare.
    Det brukar ändra sig ibland
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-10-14 21:16:10 följande:
    Håller med dig helt och hållet....det var inte några små lekar
    Nej, det var tufft och utmanande 
  • Nandez
    Anonya skrev 2024-10-14 23:50:38 följande:

    Ogillade starttävlingen mycket. Tyckte bara jobbig att se på. Motsvarande individuella tävling brukar ju finnas med varje år och då är det alltid ett par som får ge upp tidigt pga skräck, tidigare upplevelser eller panik. Som lagtävling inte alls bra, att en enda sabbar för alla. Speciellt som starttävling. Fy. En häftig hinderbana kan vara så det är en person som har svårt för tex väggen, men det är helt annat och då kan man samarbeta ändå. 

    Trodde Roger motvilligt tog amuletten för att han inte ville hamna i Gränslandet. Han verkade ju däremot inte alls sörja att laget så att säga fick en nackdel, utan bara mysa över att han satt lugnt. Att han sade att han inte skulle delta för att de inte skulle tro att han sinkade laget men han med flit lät en bit ligga kvar i påsen och sade att den var tom och visade det (smög in den sedan) är lågt. Att han kände sig hotad och risk för att snabbt röstas ut från laget var ju rätt, men han missade en viktig sak: Det stod att den som får amuletten med säkerhet kommer att få en plats i antingen lag Nord eller lag Syd. Det var alltså inte så att han automatiskt skulle stanna kvar i detta lag. Det såg man ju också i klippen från nästa program.


    Ja, Rogers agerande var märkligt
  • Nandez
    Anonya skrev 2024-10-15 00:02:18 följande:

    Apropå vem som bestämmer om tävlingar och sånt. Det står ju alltid programledarens namn under alla brev och deltagarna talar om vad Anders eller Petra gör näst. Det är ändå en stor produktion bakom Robinson med producenter, tävlingsansvariga osv. Det brukar också vara så att flera länders tävlingar finns på samma ställen och använder samma grund till tävlingar och annat speciellt. Därför de kan bygga så påkostade saker. Sedan väljer de olika länderna bland olika moment och modifierar så det passar deras land. Petra resp Anders har säkert möjlighet att påverka saker också, men inte så mycket som det ges sken av. Deras roll är att vara programledare, medan andra står för övrigt. Stor logistikapparat också kring förflyttningar mellan olika öar och ställen. Det ser ut som att de promenerar till sina stränder från tävlingar men ofta är det på helt olika öar. 

    Var något år de filmade i kulisserna. Var nog när Anders gjorde en säsong föregående gång. Deltagarna har också skrivit en del.


    IntressantGlad
Svar på tråden Robinson 2024 Höst