Inlägg från: Nandez |Visa alla inlägg
  • Nandez

Robinson 2024 Höst

molly50 skrev 2024-11-06 19:47:18 följande:
    Ja,det verkar så.
    Glad
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-06 19:49:23 följande:

Enligt media så var det fel av produktionen att kasta om lagen så här framför att lagen skulle upphöra helt. Läste dock inte allt, men jag håller med att det var fel.

Blir lite irriterad på Ali att han börjar gå enligt Nabaz planer. Man kan alltså inte lita på någon människa 

Tycker att det är bra då det rör om i grytan och får pakter att splittras
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-06 19:49:23 följande:

Enligt media så var det fel av produktionen att kasta om lagen så här framför att lagen skulle upphöra helt. Läste dock inte allt, men jag håller med att det var fel.

Blir lite irriterad på Ali att han börjar gå enligt Nabaz planer. Man kan alltså inte lita på någon människa 

Vilka media, nyfiken?
  • Nandez

Thomas verkar inte så omtyckt i Gränslandet av det man såg i trailern, är inte förvånad

• Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-06 19:59:57 följande:
    Pakter splittras och nya bildas. Ali kommer se till med Nabas och det andra att antingen Ludvig eller Tommy åker ut....

Hoppas att Maxim också kan bilda en allians med det andra laget så att Tove åker ut.
    Möjligt men Tommy och Ludvig spelar också samma spel, det gör alla

Tommy gillar jag inte, han vill styra och ställa samt vill inte lyssna på någon annan
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-06 20:00:38 följande:
    Det var en artikel på FB tänkte inte på vem som skrivit artikeln.
    Facebook? 
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-06 20:01:27 följande:
    Nej det ska gudarna veta....Har kollat på alla Gränslandet för i veckan på play.
    Skrattande
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-11-06 20:13:43 följande:
    Jag tycker inte att Tommy har styrt i det nya laget. Han har varit mer tystlåten. Att Ludvig har hörts har jag full förståelse för.
    Inte lika mycket ännu
Svar på tråden Robinson 2024 Höst