-
...Men vilka människor som är med bara gräl på gräl.Nandez skrev 2024-12-02 19:42:53 följande:Ja, himmel
-
Alla vill väl ha det prisetNandez skrev 2024-12-02 19:49:15 följande:
Hälsningar hemifrån är något speciellt
-
Ja jag kommer i håg att hon störde sig på Pelle. Hon är lite mans hatare kanske.molly50 skrev 2024-12-02 19:50:26 följande:Det var ju karlar hon störde sig på senast hon var med också. Framförallt Pelle.
-
Jas det verkade såNandez skrev 2024-12-02 19:54:13 följande:
Försökte Tove fuska tro
-
Undras vilka han kommer att ta med....Hoppas inte Nabaz för han har fått vara med förra gången....Nandez skrev 2024-12-02 19:55:36 följande:
Maxim vann
Hoppas han väljer Ida, Tommy i allafall. -
Tove valde att vara med bara för att hon gillar och synas i Tvmolly50 skrev 2024-12-02 19:57:24 följande:Ja,hon visste ju vad hon gav sig in på när hon kom med i Robinson.
Hon visste ju förutsättningarna. Folk blir utröstade i örådet osv. Även hennes bästa vänner.
Klarar hon inte av det så borde hon kanske inte vara med överhuvudtaget. -
Ok vi undrade vart du var.Nandez skrev 2024-12-02 20:02:43 följande:
Hade besök av dottern med sambo förra gången så jag tittade inte då
-
Ja hon försökte skylla i från att hon halkade. Hon vilade foten.molly50 skrev 2024-12-02 20:10:32 följande:Ja,precis. Och nu försökte hon fuska på tävlingen och skyllde på att hon halkade.
Och försökte psyka Victor och Maxim. Så fånigt! -
Hej alla i tråden! Nu har jag stremat alla avsnitt, har även läst era kommentarer, men orkar inte svara på alla då jag fortfarande är väldigt trött efter resan.
Dagens Öråd blev som jag önskade Ali ute äntligen, han är stor ljugaren jag någonsin upplevt i Robinson. Undrar om han ens i vekliga livet är ärlig mot någon. Nej klarar inte en sådan människa.
Trist verkligen att Tommy lämnade på grund av sin knäskada, jag gillade han från start.
Jag anser att Maxim valde ganska bra med det personer som skulle få hälsning hemifrån, men kanske Tommy istället för Viktor.
Vem hoppas ni kommer att komma från Gränslandet? -
På Gränslandet är Alva, Pernilla och Oliver.molly50 skrev 2024-12-05 23:17:49 följande:Ja,jag tyckte också det var bra att Ali åkte ut,när nu Tove hade en immunitet.
Jag tyckte det var synd att Tommy lämnade och att han inte blev vald av Maxim.
Men ganska bra val av Maxim ändå.
Ingen aning vilka som är kvar på Gränslandet.