Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Robinson 2024 Höst

molly50 skrev 2024-11-20 21:27:18 följande:
    Ja,fast hon har ju hållit en ganska låg profil. Än så länge.
    Man får väl se hur länge det håller...
    Förra gången hon var med så satt hon ju och tjafsade och pratade skit om andra deltagare på sina sociala medier ett bra tag efter att inspelningarna var avslutade.
    Kommer hon nog göra nu efteråt. Blir hon utröstad så då kommer hon nog låta.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-20 23:17:42 följande:
    Ja,det återstår att se.
    Eller om hon blir osams med någon som hon blev med Pelle förra gången t ex.
    Precis någon måste hon ha att lägga sitt krut på när programmet är slut.
  • Jhannis

Rätta åkte ut för att tävla vilka som ska till Gränslandet, men skit att Tove fick immuniteten.

• Jhannis

Huj vad fult Ali spelar....Hoppas han åker ut i utslagstävlingen. Nabaz är på hans fula grej så han kan åka ut från Gränslandet som förste person.

• Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-21 20:08:10 följande:

Jobbigt nät

Trodde inte Patrik skulle vara så dålig i nätet, men där hade jag fel.
  • Jhannis

Jag fattar inte varför folk ska till Gränslandet mer då det har blivit sammanslagning.  Hade varit bättre att den som åker ut åker ut och det som är kvar i Gränslandet tävlar om att koma in.

• Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-21 20:21:59 följande:
    Hade hellre hoppats på Nabaz.
    Jag med hade hoppats på Nabaz...Han svär så fula Finska svordomar så man blir arg....
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-21 20:26:21 följande:

Om Patrik är lite smart så ligger han lågt i början

Tror inte han kan då han är i skyarna av att ha kommit in. Han babblar på som jag vet inte vad.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-21 20:38:27 följande:
    Ja,ord som t om jag förstår. 
    Tänker på barn som tror att det är ok att använda dessa or då ha får göra det i Tv
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-21 20:41:15 följande:

Elsa kan ligga pyrt till

Jag tror att killarna tycker att Ida är en stark person så jag tror att hon ligger illa till.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-21 21:01:32 följande:
    Ja,hon verkade inte vilja vara kvar själv så.
    Men hon hade ju chansen att få åka hem efter Robinsontävlingen,så jag förstår inte varför hon valde att stanna kvar och istället bli utröstad.
    Hon ville väl inte såra sina lagkamrater, men helt klart hade det varit bättre än att bli utröstad.
Svar på tråden Robinson 2024 Höst