Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Robinson 2024 Höst

Nandez skrev 2024-11-13 19:46:41 följande:
    Att Ali, Tommy och Ludvig hade vunnit pristävlingar och fått lite att äta och inte de andra. Dom pratade om det i programmet
    Ok.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-11-13 19:47:18 följande:
    Verkligen 
    Och han som pratar om att man inte ska tänka bara på sig själv.
    Dubbelmoralens mästare.
  • molly50

Ali gnäller på att Tommy hakar upp sig på honom.
    Men han är ju en precis lika god kålsupare själv som går igång på allt Tommy säger och sen beklagar sig över honom inför alla andra.

• molly50
    Nandez skrev 2024-11-13 20:00:29 följande:
    Det är onödigt av Tommy att bara gå på Ali, självklart så reagerar Ali. Det zskulle alla göra
    Jo,men Ali är ju en lika god kålsupare själv.
    Varför inte försöka reda ut det där sinsemellan som två vuxna istället för att tjafsa som småbarn inför alla andra?
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-11-13 20:01:01 följande:

Lag Nord är det där Nabaz är verkligen ett lag som om dem gick på dagis. Fy fan att hålla på och gnälla om allt och inget. Hoppas dem förlorar Robinson tävlingen så dem kan rösta ut Ali ......sen efter sammanslagningen ut med Nabaz

Jag håller med.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-11-13 20:17:27 följande:
    Ali skulle aldrig försöka reda ut med någon, han är med Robinson bara för att provocera. Tommy skulle nog släppa det, men Ali mår bra av att hålla låda.
    Ja,jag vet inte vad man ska tro.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-11-13 21:40:52 följande:
    Ali var redan från start en som höll låd hela tiden. Samma med Nabaz. På nåt sätt vill dessa två synas väldigt mycket eftersom dem aldrig är tysta eller slutar att gnälla. Helt klart gnäller alla deltagare, men då är det för att dem är hungriga, men som jag ser det med Ali så vill han bara provocera Tommy. Jag hoppas Tommy skiter blanka fan i Ali så att det inte blir skriverier efteråt. Eller att Tommy ber att få byta lag för det blir för mycket provocering på honom.  
    Helt klart kan det vara så att produktionen valt ut Ali för att provocera, men i långa loppet är det löjligt.
    Annars skulle ju Tommy kunna försöka reda ut deras problem istället för att provocera honom ännu mer md sin tystnad.
    Det tycker jag inte heller är ok.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-11-13 21:58:13 följande:
    Jag skulle nog reagera likadant som Tommy om en människa är ute efter att provocera då är det ingen ide att lösa nåt. Personen i fråga fortsätter att provocera. Jag skulle vara tyst och helst dra mig undan så det inte blir hus i helvete.

Kommer inte du i håg den gången på Gränslandet när en man vad han hette kommer jag inte i håg bara att han var stor. provocerade en annan man som jag tror heter Magnus. Till slut pucklade den provocerande mannen Magnus. Produktionen fick gå emellan......Kan bli likadant mellan Tommy och Ali.
    Jo,jag förstår hur du tänker.
    Men att enbart vara tyst eller bara svara kort kan också vara provocerande.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-11-14 00:50:51 följande:
    Jag ser det som så att han undviker bråk och onödig tjaffs.
    Ja,vem vet hur han tänker.
    Men andra kan ju se det som provocerande.
  • molly50
    Nandez skrev 2024-11-14 18:07:56 följande:
    Ja, det vore det mest vuxna att göra
    Ja,precis.
Svar på tråden Robinson 2024 Höst