Nog är Tommy 100 gånger bättre än gnällande Ali. Måste Tommy hålla Ali i handen så att han inte missar nåt.......för han säger hela tiden att Tommy går bakom ryggen....Det som har varit det har varit.
Ja,han må komma från min hemstad,men jag tycker han är lite väl bossig. Och så lyssnar han inte.
Jag hade nog också blivit rejält förbannad på honom om jag hade varit där.
Dom enda jag blir förbannad på är Ali och Nabaz.......Riktiga gnällande små pojkar.
Ja,fast jag hade nog inte skrikit så som Ali gjorde utan mer tagit ett allvarligt snack med honom ensam.
Precis håller med dig om att han hade tagit snacket med Tommy egentligen direkt han kände sig förd bakom ryggen, men när det kommer långt efter är det bara att Ali söker (tyck synd om mig) eller att han tar....ja mer säger jag inte.
Ja,det håller jag med dig om.
Men tycker också att Tommy har lite av en översittarstil.
Ja Tommy är lite översittare, men han kan vara så i verklige livet också. Alla människor har sin stil att vara, men han har då inte sagt nåt ont om Ali. Däremot har både Ali och Nabaz sagt elaka ord om Tommy och Ludvig,
Det lär bli väldigt jobbigt vilka som får av Lunchen .....Verkar som att produktionen vill att det ska bli riktiga intriger. Måste säga att alla är på samma villkor med så varför dela på vilka som får äta och vilka inte.