• Nandez

Robinson 2024 Höst

I kväll är det dags igen för Robinson, här kan vi prata om stort och smått om programmet😊

Väl mött😊

OBS: Inga spoilers 

• Svar på tråden Robinson 2024 Höst
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-10-17 20:32:07 följande:
    Lite trist att man har sett vilka lag syd och nord valde in från gränslandet innan man tittat på gränslandet......Ska nog börja streema gränslandet varje dag så man hänger med vad som händer där under veckan.
    Ja, lite trist men följer Gränslandet på torsdagarna
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-10-17 20:38:10 följande:
    Ja, lite trist men följer Gränslandet på torsdagarna
    Jag kommer inte att spoila om jag kollar på tv4 play gränslandet lovar Solig
  • Jhannis

Hoppas att deltagarna på gränslandet får uppgifter dem ska göra under dagarna så dem inte få så långtråkigt. Klarar dem uppgifterna så får dem lite mat eller annat bra.
    Så var det för några år sen. Och att dem alla ska tävla ordentligt med varann så vinnaren får försöka kämpa in sig på Robinson.

• Nandez
    Jhannis skrev 2024-10-17 20:43:56 följande:
    Jag kommer inte att spoila om jag kollar på tv4 play gränslandet lovar Solig
    Glad
  • Nandez
    Jhannis skrev 2024-10-17 20:46:41 följande:

Hoppas att deltagarna på gränslandet får uppgifter dem ska göra under dagarna så dem inte få så långtråkigt. Klarar dem uppgifterna så får dem lite mat eller annat bra.
    Så var det för några år sen. Och att dem alla ska tävla ordentligt med varann så vinnaren får försöka kämpa in sig på Robinson.

Håller med
Svar på tråden Robinson 2024 Höst