Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Robinson 2024 Höst

Nandez skrev 2024-11-05 20:38:26 följande:
    Skaffade dom mat nu
    Ja Ludvig var tidigt på morgonen och plockade snäckor och efter det så var det han som gjorde i ordning elden. Alla åt med god aptit utan att ha hjälpt med nåt.
  • Jhannis

Enligt media så var det fel av produktionen att kasta om lagen så här framför att lagen skulle upphöra helt. Läste dock inte allt, men jag håller med att det var fel.

Blir lite irriterad på Ali att han börjar gå enligt Nabaz planer. Man kan alltså inte lita på någon människa 

• Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-06 19:51:09 följande:
    Tycker att det är bra då det rör om i grytan och får pakter att splittras
    Pakter splittras och nya bildas. Ali kommer se till med Nabas och det andra att antingen Ludvig eller Tommy åker ut....

Hoppas att Maxim också kan bilda en allians med det andra laget så att Tove åker ut.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-06 19:52:03 följande:
    Vilka media, nyfiken?
    Det var en artikel på FB tänkte inte på vem som skrivit artikeln.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-06 19:59:17 följande:

Thomas verkar inte så omtyckt i Gränslandet av det man såg i trailern, är inte förvånad

Nej det ska gudarna veta....Har kollat på alla Gränslandet för i veckan på play.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-06 20:03:09 följande:
    Möjligt men Tommy och Ludvig spelar också samma spel, det gör alla

Tommy gillar jag inte, han vill styra och ställa samt vill inte lyssna på någon annan
    Jag tycker inte att Tommy har styrt i det nya laget. Han har varit mer tystlåten. Att Ludvig har hörts har jag full förståelse för.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-07 19:42:30 följande:

Moni har problem med kastet

Jag tycker inte Moni har styrkan i nåt. Hon har nog mer tur och det är bra det också.
  • Jhannis

Vem ska syd ta ut på Örådet.  Jo är inte Tove där så förhoppnings vis blir det hon.

Svar på tråden Robinson 2024 Höst