Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Robinson 2024 Höst

molly50 skrev 2024-11-03 21:42:53 följande:

Missade kvällens avsnitt så får titta på play sen. Tittade på ett annat program.

Hur många har jag missat...enligt taplån så är Robinson från Mån-Torsdag.....nå kollar upp i morgon
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-04 19:34:34 följande:

Huvuden kommer att rulla, vad som helst kan hända

Var lite drastisk brev....det blir bara att lagen kommer att byta deltagare. Många av dem blir glada för att slippa några andra....Om det nu blir så.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-04 19:56:24 följande:

Grattis Syd till fikat

Lag syd skulle vara bra, men jag hade önskat att Tove hamnat i nord. Elsa hade kunnat hamna i syd för att slippa den elaka Nabaz.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-05 19:32:28 följande:

Ludvig och Tommy inte så nöjda med det nya lägret

Nä och jag förstår dem
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-05 19:38:32 följande:

Maxim gör rätt att inte lita på Tove

Säger det samma Bra Maxim lita inte på Tove
  • Jhannis

Undrar hur det går nu när det är lag byte....vet inte vilket lag jag ska hålla tummarna för......Blir väl den som inte Nabaz är med på, men i det andra laget är Tove...Rynkar på näsan

• Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-05 19:47:18 följande:

Vilket gnäll av Ludvig

Jag skulle också vara gnällig om det nya lagkamraterna är så LATA som dom är....gäller för alla att hjälpa till och inte sitta på arslet och få serverad.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-05 19:50:58 följande:
    Han förlorade tävlingen men gnäller på precis allt , precis hela tiden
    Men håll med om att laget han hamnade i är så lata så man blir förbannad. Dom gör inte upp eld, söker inte mat...lägret ser för djävlig ut och en som bara hånskrattar för allt (Nabaz) skulle jag vara som Ludvig och Tommy skulle jag be dem rösta ut så dem slipper se en del personer
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-11-05 20:04:22 följande:
    Håller inte riktig med dig. Det verkar vara fler som inte är så förtjusta i dom två i laget
    När Ludvig och Tommy var i det andra laget så var det laget starkt och dem hade fint i lägret. Skaffade mat som dem gör nu också medans det andra sitter och ser på eller sover.
Svar på tråden Robinson 2024 Höst