• Nandez

Robinson 2024 Höst

I kväll är det dags igen för Robinson, här kan vi prata om stort och smått om programmet😊

Väl mött😊

OBS: Inga spoilers 

• Svar på tråden Robinson 2024 Höst
  • molly50
    Nandez skrev 2024-12-12 20:58:11 följande:

Hade hellre sett att Nabaz åkte

Ja,samma här. Eller att Nabaz hade valt att utmana Patrik.
  • Nandez
    molly50 skrev 2024-12-12 20:58:58 följande:
    Ja,samma här. Eller att Nabaz hade valt att utmana Patrik.
    Japp
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-12-12 20:58:11 följande:

Hade hellre sett att Nabaz åkte

Jag med hade önskat att Nabaz åkt ut.
  • Jhannis

Jag har verkligen ingen favorit på årets Robinson. Alla är så säkra på sig själva endast en favorit kan jag tänka mig trots att han ville ha Tove kvar och det är Oliver, han verkar lugnare än det andra spelare.

Hade hoppats att Maxim varit en snällare kille och spelat spelet utan att blir arg varje gång han förlorar. Och det som han gjorde mot Ida fick mig att må illa.

• Anonym (Kajsa)

Jag tycker årets omgång varit lite bättre än de tidigare. Ingen som varit direkt elak mot andra, även om vissa varit lite störiga eller jobbiga ibland. Men de flesta har ändå varit justa tycker jag. 

Framför allt är där många duktiga kvar. Folk som Gertrud eller Chris är borta, vilket är bra. Tycker att fokus ska vara på tävlingarna, och inte bara på att gå under radarn i lägret genom att aldrig säga varken bu eller bä. 

Drömfinalen är Maxim, Patrik och Oliver. Tre starka killar som spelat spelet och är bra på tävlingar. 

Svar på tråden Robinson 2024 Höst