• Nandez

Robinson 2024 Höst

I kväll är det dags igen för Robinson, här kan vi prata om stort och smått om programmet😊

Väl mött😊

OBS: Inga spoilers 

• Svar på tråden Robinson 2024 Höst
  • Anonym (Kajsa)
    Nandez skrev 2024-11-21 20:59:07 följande:

Elsa åker hem med flaggan i topp

Vaddå med flaggan i topp? Tycker inte hon har presterat något faktiskt, mest gnällt.
  • Anonym (Kajsa)
    Jhannis skrev 2024-11-27 19:44:26 följande:

Ali tjaller mannen skulle aldrig lita vare sig på Ali eller Nabz.

Håller med, hoppas det uppdagas att Ali ljuger. Och Ida vet om det, men håller tyst. De låter Patrick få skulden. Fegt.
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-11-27 22:26:18 följande:
    Man börjar tro att den som är falskast och den som sökt mest drama som vinner. Den personen som jobbat och hjälpt i lägret är den som ska röstas ut.

Om Ali eller Nabaz vinner Robinson så kommer jag aldrig mer att titta på Robinson.
    Jag tittade på avsnittet igår kväll och jag uppfattade det som att de först trodde att det var Maxim som hade skvallrat om lyckokakorna.
    Men det var väl Ali som hade skvallrat till Victor,eller vem det var.
    Och det är väl därför de vill ha ut honom.
    Eller så ser de Maxim som ett hot.
    Det är nog den främsta anledningen.
    Och så fick de veta att han har 2 röster emot sig genom lyckokakan.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-28 19:51:11 följande:

Ingen som tittar ikväll?

Jag tittar, men för varje avsnitt så blir man mer och mer irriterad på alla deltagare.

Maxin gjorde bort sig ordentligt ok han hade massor av vikt att bära, men han skulle aldrig ha puttat på Ida.Man bär inte hand mot någon annan och helst inte kvinnfolk.

Ali och Nabaz får mig att koka av ilska.

Enda snälla är Oliver. 
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-11-28 20:01:18 följande:
    Jag tittar, men för varje avsnitt så blir man mer och mer irriterad på alla deltagare.

Maxin gjorde bort sig ordentligt ok han hade massor av vikt att bära, men han skulle aldrig ha puttat på Ida.Man bär inte hand mot någon annan och helst inte kvinnfolk.

Ali och Nabaz får mig att koka av ilska.

Enda snälla är Oliver. 
    Jag håller med om att det var dumt gjort av Maxim.
    Missade lite,men hoppas att han har bett om ursäkt till Ida,som han sa att han skulle göra.

Undrar var Nandez är? 
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-11-28 20:11:10 följande:
    Jag håller med om att det var dumt gjort av Maxim.
    Missade lite,men hoppas att han har bett om ursäkt till Ida,som han sa att han skulle göra.

Undrar var Nandez är? 
    Maxim pratade med Ida och hon förlät honom

Vet inte var Nandez är 
  • molly50
    Jhannis skrev 2024-11-28 20:13:50 följande:
    Maxim pratade med Ida och hon förlät honom

Vet inte var Nandez är 
    Det är bra.

Ok.
  • Jhannis

Inte kul att Oliver åkte till Gränslandet, men ok om Maxim blir utröstad på Örådet då kan han inte duellera mot Oliver. 

Jag tror att alla kommer att alla deltagare kommer att gräla med varann som det verkar. Jag vet inte ens vem som jag önskade skulle röstas ut alla är falska.

Svar på tråden Robinson 2024 Höst