Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Robinson 2024 Höst

molly50 skrev 2024-10-28 19:58:43 följande:
    Nej,och sen klagar han på Thomas. Som dessutom har ont i en axel,.men stod ut ändå.
    Nabaz låter mer än att han har styrka. Han lär också tala illa om alla andra för att tro att han blir hyllad som en bra kille. Hoppas verkligen att dem hamnar på Örådet och att Nabaz röstas ut.....Dock tycker jag synd om Gränslands deltagarna om han väljer att åka dit.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-10-28 19:59:29 följande:
    Japp, han och Thomas ligger nog illa till
    Thomas gnäller inte alls lika som Nabaz, men han är äldre och blir svagare när dem inte får äta ordentligt. Det yngre orkar mer än äldre utan mat.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-10-28 20:05:22 följande:
    Men det är ingen ursäkt i Robinson
    Nä absolut inte. Alla som söker in vet att det kommer att finnas lite mat. Och fiskat har dem för dem fick en stor flundra som borde ha räckt länge och fiska kan dem göra hela dagarna om dom "ORKAR" Alla verkar lata.

Det finns massor av Apor runt i kring dem och dem söker ju sin mat själva Glad
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-10-29 19:38:37 följande:

Thomas är lite av en smitare och glidare

Jag tror att han smiter eftersom om han blir riktigt arg på Nabaz då kan det bli riktigt hemskt
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-10-29 19:57:16 följande:
    Dom lär nog inte så bra sen
    Killarna lär få ont i magen av allt det satte i sig.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-10-29 20:00:54 följande:
    Det tror jag med
    Det är drastiskt gjort av Robinson att göra så här mot deltagarna. Tänk om dem får matförgiftning och hamnar på sjukhus. Nä fy sånt här vill man inte se att dem riskerar deltagarnas hälsotillstånd.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-10-30 19:34:47 följande:

Vilket gnäll av Tommy han kanske inte heller hade kunnat gjort det bättre

Det är lätt och gnälla från sidan när man inte själv varit och käkar allt det skulle käka. Det finns gnällare i båda lagen.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-10-30 19:39:21 följande:

Förstår att Ali har ont i magen.

Helt klart att sätta socker i en tom mage. Farligt enligt mig.
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-10-30 19:42:39 följande:

Retar mig på Tove bara jag ser henne

Retar mig också på henne och hennes minimala bikini. Hon är bara ute efter att tittarna ska titta på henne.
Svar på tråden Robinson 2024 Höst