Inlägg från: Anonym (Cc) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Cc)

Trodde jag var i v 8 men enligt ul v5

Vet du att det borde vara v8 utifrån att du haft koll på ägglossning eller fick positivt test för någon månad sen? 

Annars finns det ju en chans att det tagit sig senare och allt är som det ska 🙏❤️

• Anonym (Cc)
    Steff92 skrev 2024-10-14 20:28:18 följande:
    Nej är inte helt säker på ägglossning. Vet bara att jag lämna test som visa positivt för äl men de visar ju inte exakt när lämna via blod. 
    Tog första gravtest den 6/10 och fick pos tog sen digitalt den 9/10 o där stod 2-3. 
    Jag hoppas att det är att de tagit sig senare 

Med testen så kan det ju vara mycket rimligt att det tagit sig senare och du inte är så långt gången ändå. 

Hoppas du får uppföljande ultraljud och det har växt som det ska utifrån det som syntes nu 🙏❤️

• Anonym (Cc)
    Steff92 skrev 2024-10-17 13:51:39 följande:

Okej, nä har börjat förstå de. 

Håller tummarna att allt är som det ska med det lilla fröet 🙏🥰 Uppdatera gärna när du får mer svar ☺️
  • Anonym (Cc)
    Steff92 skrev 2024-10-24 11:16:30 följande:

Har nu varit hos gyn på återkontroll och fick då fram att jag var I v 5+6 alltså flyttad tillbaka igen. Men denna gången såg vi antydan till hjärtslag. Ska dit igen 4 Nov detta tar kål på mig. Ständig oro

Hoppas så att det ska sluta lyckligt för dig! Annars är det ju bara utdragen tortyr 💔
  • Anonym (Cc)
    Steff92 skrev 2024-10-25 14:20:29 följande:

Okej, nej har inte tagit något nytt test. Kan göra de. 
    Jag känner inte direkt så att det är fel, men har aldrig varit med om att man blivit flyttad i tiden 2 gånger. 
    Först från 7+ något till 5+2 till nu sist 5+6 

Tidigt är det supersvårt för dem att mäta och då kan det diffa många dagar bara de mäter lite annorlunda. Håller tummarna att nästa koll visar att det utvecklar sig som det ska 🙏🥰
Svar på tråden Trodde jag var i v 8 men enligt ul v5