Trodde jag var i v 8 men enligt ul v5
Var på ul idag och blev jätte rolig. Enligt appen så var jag i v 8 men enligt ul så är jag i 5+2 hon sa att hon trodde att graviditeten stannat av eller att den tagits senare
Var på ul idag och blev jätte rolig. Enligt appen så var jag i v 8 men enligt ul så är jag i 5+2 hon sa att hon trodde att graviditeten stannat av eller att den tagits senare
Vet du att det borde vara v8 utifrån att du haft koll på ägglossning eller fick positivt test för någon månad sen?
Annars finns det ju en chans att det tagit sig senare och allt är som det ska 🙏❤️
Jag hoppas verkligen att det är så.
Tack så mycket
Just de fatta inte jag heller. Enligt appen så skulle jag vara i v8-9 nu men enligt ul i måndags så var jag 5+2
Så börja jag tänka på de nu och fick inte de att gå ihop.
Jag gjorde tidigt ul då jag har pcos och gjort en stimulering med letrozol och när man då får positivt på gravtest så görs ett tidigt ul. Enligt appen var jag i V8 den 14/10 men då såg gyn att jag endast var i 5+2. Jag hoppas och ber till alla gudarna att allt ser bra den 24 när jag ska på återbesök
Enligt app då menar jag gravid app, Jag litar absolut inte på det mer. För enligt preglife eller vad appen heter så var jag i vecka 8 men enligt ul v 5 ´så jag håller tummarna att det växt som de ska
Okej, nä har börjat förstå de.
Tack, det ska jag absolut göra ❤️
Har ni varit med om detta och slutat bra?
Nu är det snart dags för återbesöket imorgon!
Jag är så rädd att få dåligt besked.
Var inne på akuten i måndags för jag hade stick och hugg men gyn läkaren sa det är ligamenten som anpassar sig och de sa även en barnmorska. Jag är så jävla rädd
Har nu varit hos gyn på återkontroll och fick då fram att jag var I v 5+6 alltså flyttad tillbaka igen. Men denna gången såg vi antydan till hjärtslag. Ska dit igen 4 Nov detta tar kål på mig. Ständig oro
Tack, det hoppas jag med.
Jag sa till och med till gynläkaren att deras maskin är värdelös då det är jätte svårt att se vad som är vad. Till och med Cyn läkaren tyckte de var svårt att se.
Den 14/10 visa de 5+2 nu idag 24/10 visade 5+6 med litet pulserande som vi tolka som hjärtat. Men det är så otroligt plågsamt. Det borde ju växt mer tycker man om inte det är så att den första gyn läkaren gjort fel vid mätningen
Det är inte de jag mena. Det var jätte svårt att tyda vad men såg och de sa även läkaren. Hon fick till och med Ringa dit en annan för att få de tolkat men vi alla tyckte vi såg ett tickande hjärta men de krävdes en läkare till för att få höra vad den såg
Okej, tack så jätte mycket för svaren.
Jätte tacksam över det.
Är bara så orolig då enligen beräkning efter mens så är ju allt helt fel. Men senaste mens var 25/8 och vul igår var jag 5+6 därför fattar jag inget.
Okej, nej har inte tagit något nytt test. Kan göra de.
Jag känner inte direkt så att det är fel, men har aldrig varit med om att man blivit flyttad i tiden 2 gånger.
Först från 7+ något till 5+2 till nu sist 5+6
Super tack för svaren
Om jag nu är i v 6+2 som nu är uträknat sen sist jag var hos gyn när blev jag då gravid?
Slutade inte bra för mig. Har börjat blöda idag, var hos gyn igår och fick veta att där inte var någon hjärtaktivitet.