• Anonym (?)

Slut!

Anonym (ledsen) skrev 2024-10-14 15:38:15 följande:
    Slut!

Vi har haft många års tjafs och bråk pga skilda uppfattningar om saker och även olika framtidsplaner och prioriteringar i livet. Vår starka kärlek och att vi verkligen har det riktigt riktigt bra när vi har det bra, gör att vi ändå stått ut i så många år. Vi är särbos och jag kände pga allt strul att vi skulle ta en paus att tänka igenom allt och se om vi båda kan ändra oss på något plan och sedan se hur det känns efter en månad. 

Efter 2 veckor så krävde han att jag skulle skicka en bild på mig att jag verkligen är hemma på fredags kvällen, för han litar inte på mig att jag inte är ute eller med någon kille, eftersom det har hänt tidigare när vi haft slut. Jag vägrade skicka en bild och då sa han att om jag inte gör det så har jag valt vår väg om att det är slut och att jag då inte skulle ångra mig på lördagen. 

Jag trodde han skämtade, men nu vill han stå fast vid det beslutet pga att han inte litar på mig och tror att jag var med någon annan.

Jag sa att måste jag acceptera att han tycker att det är slut pga en bild och nu känns det jobbigt.

Vet inte vad jag vill ha för svar från er, men det känns jobbigt och jag vet inte riktigt vad jag ska tänka eller tycka, då det kanske verkligen är slut nu. Ska man ta bort på fb och insta eller bara låta det vara nu ett tag`?

Ni bör båda växa upp
  • Anonym (?)
    Anonym (ledsen) skrev 2024-10-14 16:13:05 följande:

Nej det gör vi nog inte när det väl gäller. Det är så sorgligt. Men jag måste gå vidare helt enkelt. Hur går man lättast vidare? Ska jag ta bort alla bilder? Ta bort på fb? Tänka på något annat?

På samma sätt som folk alltid gjort. Man slutar ha kontakt, gråter, tar tag i sitt liv och går vidare

;Man kan kombinera med en dyngfylla och krogragg,
Svar på tråden Slut!