Varför är svenska kvinnor ofta tjocka och oslimmade - slutat ta hand om sig själva?
Jag tycker du ska söka hjälp för din hang up om kvinnors vikt. Det är inte hälsosamt att ständigt starta trådar om andra människors vikt och älta om det.
Jag tycker du ska söka hjälp för din hang up om kvinnors vikt. Det är inte hälsosamt att ständigt starta trådar om andra människors vikt och älta om det.
Nej, det tycker jag inte. Betydligt fler kvinnor som jag känner äter nyttigt, medan männen rynkar på näsan åt grönsaker och nyttig mat.
Jag är kvinna och kan lova att jag aldrig lyckats smälla i mig en hel påse chips, medan min man gör det utan att ens tänka. Samma med en hel pizza, han kan äta en kort stund efter det. Hur många öl kan en kvinna få i sig jämfört med en man innan hon blir onykter jämfört med en man?
Nej försök inte. Kan garantera att kvinnor äter mycket nyttigare. Vi lever dessutom redan längre än män. Vad tror du det beror på?
Jag kan förstå att Isak vart golvad av Ebba dock.
Det är så en kvinna ska se ut!.
www.tv4play.se/klipp/99678f7bdd01de02d1b5/video-bonde-isak-efter-forsta-motet-med-ebba-helt-golvad