• nihka

Varför är svenska kvinnor ofta tjocka och oslimmade - slutat ta hand om sig själva?

Jag tycker du ska söka hjälp för din hang up om kvinnors vikt. Det är inte hälsosamt att ständigt starta trådar om andra människors vikt och älta om det.

Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • nihka
    Anonym (Bullshit) skrev 2024-10-16 08:19:28 följande:

Nej, det tycker jag inte. Betydligt fler kvinnor som jag känner äter nyttigt, medan männen rynkar på näsan åt grönsaker och nyttig mat. 
    Jag är kvinna och kan lova att jag aldrig lyckats smälla i mig en hel påse chips, medan min man gör det utan att ens tänka. Samma med en hel pizza, han kan äta en kort stund efter det. Hur många öl kan en kvinna få i sig jämfört med en man innan hon blir onykter jämfört med en man? 

Nej försök inte. Kan garantera att kvinnor äter mycket nyttigare. Vi lever dessutom redan längre än män. Vad tror du det beror på?

Precis. Han en hel pizza och hon en halv och lunch slices till matlådan dagen därpå.
  • nihka
    Anonym (Rob) skrev 2024-10-17 17:06:41 följande:
    Jag behöver inte analysera då jag attraheras av hälsosamma och slanka kroppar.   

Annie knight , tex. Har mer kvinnliga former än dagens överviktiga fläskbollar.

www.expressen.se/nyheter/varlden/modellens-nya-mal-vill-ligga-med-600-personer/
    Så du tycker det är hälsosamt att operera in silikon i kroppen.
  • nihka
    Anonym (Rob) skrev 2024-10-17 23:49:35 följande:
    Nej, jag tog bara ett exempel. Ebba i bonde söker fru har inte silikon som jag tog som ett tidigare exempel.
    Ja, du tog ett exempel på någon som har opererat in silikon i kroppen och kallade det för en hälsosam kropp.

Hur vet du det? Du har givetvis ingen aning.

Beniga tjejer har sällan kvinnliga former utan de har i regel ingen rumpa, inga höfter och inga bröst. Dessotom ofta ingen mens.
  • nihka
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-18 12:43:40 följande:
    molly50 skrev 2024-10-18 12:27:24 följande:
    Jag kan svara på det. Jag kommer varken att vara otrogen mot min man eller lämna honom.
    Han är mitt livs stora kärlek och utan honom så skulle mitt liv kännas väldigt tomt.
    Men skulle det,gud förbjude,hända att han skulle försvinna ur mitt liv så skulle jag hellre vara singel för resten av mitt liv än att skaffa mig en ny man.

Jag tror att anledningen till att du inte vill svara på frågor som denna är att du vet att du då kommer att framstå som väldigt osympatisk.
    Men det har du ju redan visat du då du svarat att attraktionen för din kvinna skulle försvinna om hon blev sjuk och/eller fick läkemedel som gjorde att hon gick upp i vikt.
    Så länge du är så besatt av bmi och fettprocent som du är så lär du få mycket svårt att hitta en kvinna.
    Speciellt när du verkar dregla över anorektiska kroppar och pojkkroppar.

Hade jag varit kvinna hade jag varit ännu mer angelägen om att vårda mitt utseende. 
    Varför det? Har du olika krav på kvinnor och män?
  • nihka
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-18 13:17:55 följande:
    Kvinnor ska ta hand om sina utseenden. Det är nästan allt de har.
    Du behöver inte svara på något jag har frågat om tidigare. Alla frågetecken rätades ut här.
  • nihka
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-18 13:42:46 följande:
    Vad jag menar med det sista? 

Jag menar att en kvinna med värdighet ska vårda sitt utseende, annars är hon av skam. En man har fler paletter, men kvinnan har nästan bara sitt utseende att tänka på. Om hon inte vårdar det, vad har hon då? 
    Ja, vad har en kvinna utan sitt utseende? Det blir svårt för dig förstå det eftersom du behöver kunna tänka dig in i hur människor som inte är uberytliga tänker.
  • nihka
    Anonym (Rob) skrev 2024-10-18 14:52:10 följande:
    Och kvinnor pratar att män inte värd att älskas om de inte är långa osv ..
    Kan förstå att många män är femcels och missar att se den fina personligheten.
    Har aldrig någonsin sett ett inlägg där en kvinna påstår att en man inte är värd att älskas pga att han är kort. Aldrig hört någon säga det heller.

Arsehole och kort däremot, men då är det ju inte längden det hänger på. 
  • nihka
    fultextad användarhandbok skrev 2024-10-18 15:58:57 följande:
    Det vill säga medhåll och mothugg, oavsett vad som försvaras eller inte. Det vill säga två sidor av samma mynt, då det som vill lyftas fram är attraktion, som faller under begreppet fitness.
    nihka skrev 2024-10-18 15:41:40 följande:
    Beniga tjejer har sällan kvinnliga former utan de har i regel ingen rumpa, inga höfter och inga bröst. 
    Är hexagon en kvinnlig eller manlig form? Att tilldela former epitet som manlig eller kvinnlig utgår helt och hållet från en illusion.
    Det är personen jag citerade som talade om "kvinnliga former" och det verkar som det innefattar för denne att operera in silikon i kroppen.
Svar på tråden Varför är svenska kvinnor ofta tjocka och oslimmade - slutat ta hand om sig själva?