Inlägg från: Anonym (Lever inte för män) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lever inte för män)

Varför är svenska kvinnor ofta tjocka och oslimmade - slutat ta hand om sig själva?

Därför att vi inte lever för män, eller för det enkla syftet med att vara ögongodis åt er. Nu kommer du tala om för mig. att jag inte är attraktiv. Ingen man vill ha mig, alla möjliga scenarion du hittar som innebär att jag ska känna mig som en totalt värdelös kvinna. Seriöst?

Vad bra, tänker jag. Då kanske det äntligen blir lite lugn och ro istället. Och man får vara ifred från sådant slem.

Det är det enda män har att använda emot kvinnor. Men när ni stöter på kvinnor, där ni verkligen inte kan köra den utpressnings skiten på. Där det inte fungerar. Då blir det problem för er på riktigt. Väldigt förutsägbart när det gäller män dessvärre. 

• Anonym (Lever inte för män)
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-14 23:28:49 följande:
    Jag menar att om man som kvinna inte bär smink, inte tar hand om sin kropp och hälsa, då saknar man respekt för sig själv. 

Självklart är det samma sak med alla män som lever likadant. Men nu vill jag prata om kvinnor eftersom min uppfattning är att svenska kvinnor börjar avvika starkt från kvinnor i andra länder. 

Sen finn s det alltid undantag överallt. 
     "Saknar respekt" eller respekterar sig själv nog att göra det som känns bäst för en och det man trivs med. Snälla du, kom på något bättre. Den där ursäkten är tunnare än ozon lagret.
Svar på tråden Varför är svenska kvinnor ofta tjocka och oslimmade - slutat ta hand om sig själva?