Inlägg från: Anonym (Mx) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mx)

Män som hör av sig 10-20 år senare och ångrar sig?

Jag har haft 2 damer som har hört av sig många år senare. Skrivit på messenger och kollat läget. Men jag har förhållande och när dom fått veta det så har dom inte skrivit mer såklart.

• Anonym (Mx)
    Anonym (Annapanna) skrev 2024-10-13 09:59:41 följande:
    Att höra av sig är en sak, men att som dessa män gjort mot mig en annan. Eller har dessa kvinnor kommit med en massa kärleksförklaringar och dylikt? 
    Nä, det har dom inte. Men att överhuvudtaget ta kontakt med sitt ex efter 10+ år och att man backar när man inser att den andra har en relation ger en ganska tydlig bild av vad man är ute efter.
  • Anonym (Mx)
    Anonym (She-wolf) skrev 2024-10-13 09:21:22 följande:

Detta har att göra med mäns bristande självinsikt, framför allt som yngre.

De tror sig frekvent vara snyggare och bättre än de är, och kan därför inte nöja sig med de kvinnor som tycker att de är underbara.

20 år senare har poängen landat att de borde hålla sig till en lite lägre liga, och det är då de textar er.

Ett hopplöst cyniskt perspektiv att se på situationen. Jag tycker ärligt talat synd om dig.
  • Anonym (Mx)
    Anonym (Nja) skrev 2024-10-13 12:07:24 följande:
    Inte nödvändigtvis. Jag undrar ibland hur min exman har det, men hör inte av mig eftersom han är gift och av respekt för deras äktenskap. Är alltså inte ett dugg intresserad av en relation eller flört med honom. Kan ju mycket väl vara så att "dina" damer slutar skriva av den anledningen. Man ska nog vara försiktig med att tolka in saker som faktiskt inte har uttalats.
    Jo, det kan vara så. Men min magkänsla sa något annat. Hur det egentligen låg till kommer jag aldrig få veta.
Svar på tråden Män som hör av sig 10-20 år senare och ångrar sig?