40år och IVF
Hoppar också in här
Jag och mannen började med vårt första försök den 1/11 så vi har inte kommit så jätte långt än.
Jag är 37 och mannen är 39, han har barn sen tidigare. Jag har inga barn.
Håller tummarna för er alla
Hoppar också in här
Jag och mannen började med vårt första försök den 1/11 så vi har inte kommit så jätte långt än.
Jag är 37 och mannen är 39, han har barn sen tidigare. Jag har inga barn.
Håller tummarna för er alla
Jag började med sprutorna den 1/11
Hur går det för dig? När är testdagen?
Jag förstår att det är svårt men försök att tänka positivt.
Har du några gravidsymptom? Blöder du fortfarande?
jag håller tummarna att du får ett start plus på torsdag
Precis som jag trodde så var testet negativt. Så det är bara att bryta ihop och komma igen. Vi har ju varit i den här "svängen" i tio år nu. Med en del längre uppehåll pga att det är så sjukt jävla psykiskt jobbigt. Och dyrt såklart. Man tänker att man kanske borde vara van vid nederlag vid det här laget, men det blir inte lättare med tiden. Det blir verkligen inte det.
Nu blir det väntan en månad till nästa försök, förutsatt att det hinns med innan juluppehåll.
startultraljud idag med förhoppning att få besked att få börja med nytt protokoll ikväll. En äggblåsa som verkar spöka, ev troligen samma som de såg och avbröt föregående månad. De tog blodprover för att se om den var hormoniell eller ?bara? en spökande cysta. De ringde sent på eftermiddagen och sade inget utslag på blodprovet så jag får köra på trots den spökande cystan? nu tagit första sprutan så då var man igång igen.
Nu är det jag som håller på att bryta ihop
Hade tid för ultraljud idag och när hag såg på hennes ansikte att hon inte var nöjd med resultatet. Jag hade bara 4 äggblåsor och blåsorna va mellan 9-14 cm stora. Hon höjde dosen till 375 och bokade en ny tid på måndag.
Jag har alltid fått mellan 12-15 äggblåsor under tidigare försök och nu plötsligt så fick jag bara 4 stycken. Bröt ihop så fort att jag gick in i bilen
Hoppas att allt är bra med er och att ni har en lite bättre dag än vad jag har❤️