40år och IVF
Hur går det för er här inne?🥰
Jag gjorde FET i fredags och ruvar nu. Tycker tiden går såå långsamt, testdagen känns som en evighet bort.

Hur går det för er här inne?🥰
Jag gjorde FET i fredags och ruvar nu. Tycker tiden går såå långsamt, testdagen känns som en evighet bort.
Precis som jag trodde så var testet negativt. Så det är bara att bryta ihop och komma igen. Vi har ju varit i den här "svängen" i tio år nu. Med en del längre uppehåll pga att det är så sjukt jävla psykiskt jobbigt. Och dyrt såklart. Man tänker att man kanske borde vara van vid nederlag vid det här laget, men det blir inte lättare med tiden. Det blir verkligen inte det.
Nu blir det väntan en månad till nästa försök, förutsatt att det hinns med innan juluppehåll.
Nu är det jag som håller på att bryta ihop
Hade tid för ultraljud idag och när hag såg på hennes ansikte att hon inte var nöjd med resultatet. Jag hade bara 4 äggblåsor och blåsorna va mellan 9-14 cm stora. Hon höjde dosen till 375 och bokade en ny tid på måndag.
Jag har alltid fått mellan 12-15 äggblåsor under tidigare försök och nu plötsligt så fick jag bara 4 stycken. Bröt ihop så fort att jag gick in i bilen
Hoppas att allt är bra med er och att ni har en lite bättre dag än vad jag har❤️
Dag 8 efter ET, har typ inte några symtom förutom fryser (men var svettig imorse). Brösten har slutat göra ont för någon dag sedan.. Hatar denna väntan med övertolkning av symtom
Nu har jag varit på äggplock och det blev 3 ägg. Nu får vi hoppas att dom blir berfuktade 🤞🤞🤞
Håller tummarna!
Jag ska snart på ultraljud igen. Nervös att det ska bli samma besked som förra månaden att avbryta..
Hur många dagar efter ultraljudet har ni andra gjort äggplock? Kan det vara stor variation på antalet dagar?
Hur har era äggplock gått? Låter på kliniken som man inte kan jobba resten av dagen men när jag läser i forum låter det inte som folk ligger utslagna i smärta eller yrar efter smärtstillande?
Så jobbigt att vänta (sms)besked. Man blir tokig och tiden står stilla.