• Anonym (Liv)

Nu har du mopeat färdigt!

Kan ärligt förstå henne, jag är 100 % för att stötta sin vän MEN det finns ju en gräns att hela tiden vara stöttande när man ser hur vännen springer tillbaka till en dålig relation gång på gång på gång.

Om du nu vill sörja en kvinna som hela tiden är otrogen och har lämnat dig gång på gång så kan du inte dra in duna vänner i det självdestruktiva beteendet hela tiden.

Om din vän stöttat dig alla andra gånger så får du faktiskt finna dig i att hon tröttnat på att behöva stötta när du aldrig lär dig läxan utan gör samma misstag gång på gång.

Din vän har ju faktiskt rätt, det är dags att lämna det här destruktiva beteendet du har en gång för alla och gå vidare. Och om du vägrar göra det, sluta dra in din vän i det. 

• Anonym (Liv)
    Anonym (Vän?) skrev 2024-10-11 17:57:25 följande:
    Gjorde det i somras innan exet ville ha tillbaka mig igen. Efter det pratade hon inte med mig på flera veckor. 
    Så du utnyttjar din vän när du är singel och sedan när exet tar dig tillbaka skiter du i vännen och sen när exet är otrogen och lämnar dig så förväntar du dig att din vän ska finnas där och stötta dig?

Du är en urdålig vän till din vän faktiskt, nästan då jag hoppas hon vänder dig ryggen och droppar dig. 
  • Anonym (Liv)
    Anonym (Vän?) skrev 2024-10-12 10:46:40 följande:
    Du är inte snäll och vet inte vad du pratar om, jag mår skitdåligt och vet inte vad jag ska göra. Förstår inte hur hon bara kan ignorera mig från en dag till nästa
    För att du inte visar att du bryr dig om henne det minsta!

Din vän duger bara för dig när ditt ex inte vill ha dig, då förväntas hon tydligen finnas där både som dejt och som stöttande.

Exakt vad gör du för din vän? Är du verkligen förvånad att hon inte vill vara vän med dig längre?
Svar på tråden Nu har du mopeat färdigt!