• Anonym (anonym)

    Han släppte sig under samlaget

    Jag brukar inte bry mig särskilt mycket om någon råkar släppa sig men för en vecka sen när jag hade samlag med min pojkvän så råka han göra det. Det lät högt och han avbröt direkt och skämdes. Det luktade ruttna ägg i hela rummet och jsg kände redan då att jag blev så himla äcklad men sa såklart inte det! Jag sa typ det gör inget, sånt som händer.

    Nu en vecka senare känner jag mig fortfarande äcklad och ser honom på ett annat sätt. Jag kan inte ens tänka mig att ha samlag med honom just nu. Det är så löjligt, jag vet! Jag är rädd att mina känslor aldrig kommer bli som förut men jag älskar honom så mycket.

  • Svar på tråden Han släppte sig under samlaget
  • Tukt

    Jag förstår att det kan vara jobbigt. Men krävs det så lite så bör du nog fundera på om du ska ha en partner och än mindre leva med den.

  • Anonym (Hehe)

    Man skulle kunna tro att det var en fredagstråd

  • Anonym (anonym)
    Tukt skrev 2024-10-09 19:55:42 följande:

    Jag förstår att det kan vara jobbigt. Men krävs det så lite så bör du nog fundera på om du ska ha en partner och än mindre leva med den.


    Jag blev faktiskt själv förvånad över min kraftiga reaktion. Det är naturligt och alla gör det men det tog bort något hos mig 
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Hehe) skrev 2024-10-09 19:57:06 följande:

    Man skulle kunna tro att det var en fredagstråd


    Tyvärr inte
  • Tukt
    Anonym (anonym) skrev 2024-10-09 20:10:10 följande:
    Jag blev faktiskt själv förvånad över min kraftiga reaktion. Det är naturligt och alla gör det men det tog bort något hos mig 
    Det är ju bra att du är insiktsfull. Men det är något du behöver arbeta med. För ska man leva i hop, vare sig man bor tillsammans eller ej, så kommer det alltid sådana där grejor från båda parterna. Så länge det är oavsiktligt så måste det fungera. 
  • Anonym (Obalans i kroppen?)

    Inte för att jag tar tråden för en seriös sådan men svarar iallafall.

    Det är inte normalt att släppa väder i tid och otid. De flesta vuxna med normal knipförmåga (med undantag för äldre) brukar kunna kontrollera sånt. 


    På en frisk person med en god kosthållning och tarmflora så ska det heller inte lukta illa när luft behöver komma ut.


    Är din pojkvän hälsosam med sin kost? Onyttig mat eller mat som ger illaluktande gasbildningar bör man avstå ifrån. Kan handla om allergi eller överkänslighet också.

    Hade även jag blivit äcklad faktiskt. Tror dock inte att det hade hänt varken mig eller en partner. Skulle bara dejta någon som har koll på sin kost och för sig med sunda vanor i livet.

  • Anonym (anonym)
    Anonym (Obalans i kroppen?) skrev 2024-10-09 20:46:31 följande:

    Inte för att jag tar tråden för en seriös sådan men svarar iallafall.

    Det är inte normalt att släppa väder i tid och otid. De flesta vuxna med normal knipförmåga (med undantag för äldre) brukar kunna kontrollera sånt. 


    På en frisk person med en god kosthållning och tarmflora så ska det heller inte lukta illa när luft behöver komma ut.


    Är din pojkvän hälsosam med sin kost? Onyttig mat eller mat som ger illaluktande gasbildningar bör man avstå ifrån. Kan handla om allergi eller överkänslighet också.

    Hade även jag blivit äcklad faktiskt. Tror dock inte att det hade hänt varken mig eller en partner. Skulle bara dejta någon som har koll på sin kost och för sig med sunda vanor i livet.


    Varför tror alla det? Har du aldrig råkat släpa dig någon gång? Det har jag fast aldrig under samlag. Han äter normalt, vi bor inte ihop så svårt att veta men ingen annorlunda kosthållning vad jag vet. och han har inte problem med magen. Jag har nog aldrig hört han släppa sig förut nu när jag tänker på det. Det var liksom bara den här enda gången och det var att det hände under samlaget som gjorde mig äcklad typ avtänd.
  • Anonym (Obalans i kroppen?)
    Anonym (anonym) skrev 2024-10-09 20:58:28 följande:
    Varför tror alla det? Har du aldrig råkat släpa dig någon gång? Det har jag fast aldrig under samlag. Han äter normalt, vi bor inte ihop så svårt att veta men ingen annorlunda kosthållning vad jag vet. och han har inte problem med magen. Jag har nog aldrig hört han släppa sig förut nu när jag tänker på det. Det var liksom bara den här enda gången och det var att det hände under samlaget som gjorde mig äcklad typ avtänd.
    Då kan det ju hänt att han åt nåt dåligt en tid innan ni sågs.

    Jag undviker mat som ger magproblem. Så nej, det händer i stort sett aldrig. Hade definitivt undvikit skräpföda inför en intim träff med partnern.
  • Tukt
    Anonym (Obalans i kroppen?) skrev 2024-10-09 20:46:31 följande:

    Inte för att jag tar tråden för en seriös sådan men svarar iallafall.

    Det är inte normalt att släppa väder i tid och otid. De flesta vuxna med normal knipförmåga (med undantag för äldre) brukar kunna kontrollera sånt. 


    På en frisk person med en god kosthållning och tarmflora så ska det heller inte lukta illa när luft behöver komma ut.


    Är din pojkvän hälsosam med sin kost? Onyttig mat eller mat som ger illaluktande gasbildningar bör man avstå ifrån. Kan handla om allergi eller överkänslighet också.

    Hade även jag blivit äcklad faktiskt. Tror dock inte att det hade hänt varken mig eller en partner. Skulle bara dejta någon som har koll på sin kost och för sig med sunda vanor i livet.


    Läste du ens trådstarten? Var står det där om "tid och otid"?
  • Anonym

    Man behöver inte vara osund för att pruttar luktar illa.

    Lök, bönor, kikärtor och kål kan lukta. Och det är inte onyttigt

Svar på tråden Han släppte sig under samlaget