• Anonym (Ensam)

Ensamma

Hej, som de låter så finns de många ensamma själar här å ute , ibland funderar man på att hitta på något men inte själv, 
    kollar på halv åtta hos mig, kan ju va kul å boka mat å bowling eller något å gå ut ett gäng!?

• Svar på tråden Ensamma
  • Giftskåneman

Ja, tänk om du kunde starta en sån tråd där man skriver typ nån som vill ta pp (pizza och pilsner) i morgon i orten x

• Anonym (Ensam)

Ja de hade väl varit prefekt, stad tid å plats å bara köra på å ha kul :)

• JoppeMan

Jag är på. Spännande att inte veta vem man ska käka middag med. Bara gå dit ett visst klockslag. Kul grej. Umgås ett tag under okonstlade former. Flyger det inte tar man en doggybag och går. 

• JoppeMan

Ok då föreslår jag 17:30 på lion bar Roslagsgatan. Imorgon Fredag. Bärs och fläsknoisetteplanka för 134:-. 

• Anonym (Tröttsamt)
    JoppeMan skrev 2024-10-10 18:49:56 följande:

Ok då föreslår jag 17:30 på lion bar Roslagsgatan. Imorgon Fredag. Bärs och fläsknoisetteplanka för 134:-. 

Alla bor inte i Stockholm... Obestämd
  • Anonym (L)
    Anonym (Tröttsamt) skrev 2024-10-10 18:52:16 följande:
    Alla bor inte i Stockholm... Obestämd
    det finns ingenstans där alla bor eller plats som passar alla. De i Stockholm kan ses i morgon. Någon annan kan ta initiativ för en annan stad. Kanske du?
  • Eurydike
    JoppeMan skrev 2024-10-10 18:49:56 följande:

Hade jag bott lite närmare så hade jag dykt upp! Jag tycker sånt här är jättekul 🤩 Men jag hade satsat på en cider och vegetarisk rätt 😋 Fast det var bra pris på den där plankan!
  • JoppeMan
    Eurydike skrev 2024-10-10 19:06:07 följande:
    Hade jag bott lite närmare så hade jag dykt upp! Jag tycker sånt här är jättekul 🤩 Men jag hade satsat på en cider och vegetarisk rätt 😋 Fast det var bra pris på den där plankan!
    vi kan byta. du tar min potatismos och haricot vert och jag får din noisette. Lol
  • Freddie K

Jag är också ensam. Bor i Göteborg så om någon vill hitta på något någon dag så är det bara att skicka pm. .

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Ensam)

Ja de kan ju va något å bygga på , men de får ju va lite tid å plats  så en hinner fixa om en inte bor där eller hur en ska ta sig dit :)

• Eurydike
    JoppeMan skrev 2024-10-11 02:38:19 följande:
    vi kan byta. du tar min potatismos och haricot vert och jag får din noisette. Lol
    Japp! Du kör på kött med kött och jag mos med mos 😋
Svar på tråden Ensamma