Ensamma
Hej, som de låter så finns de många ensamma själar här å ute , ibland funderar man på att hitta på något men inte själv,
kollar på halv åtta hos mig, kan ju va kul å boka mat å bowling eller något å gå ut ett gäng!?
Hej, som de låter så finns de många ensamma själar här å ute , ibland funderar man på att hitta på något men inte själv,
kollar på halv åtta hos mig, kan ju va kul å boka mat å bowling eller något å gå ut ett gäng!?
Ja, tänk om du kunde starta en sån tråd där man skriver typ nån som vill ta pp (pizza och pilsner) i morgon i orten x
Ja de hade väl varit prefekt, stad tid å plats å bara köra på å ha kul :)
Jag är på. Spännande att inte veta vem man ska käka middag med. Bara gå dit ett visst klockslag. Kul grej. Umgås ett tag under okonstlade former. Flyger det inte tar man en doggybag och går.
Jo det är kul, vi har gjort så ibland, blivit lyckat varje gång.
Ok då föreslår jag 17:30 på lion bar Roslagsgatan. Imorgon Fredag. Bärs och fläsknoisetteplanka för 134:-.
Ok då föreslår jag 17:30 på lion bar Roslagsgatan. Imorgon Fredag. Bärs och fläsknoisetteplanka för 134:-.
Bra iniativ, hoppas många dyker upp
Jag är också ensam. Bor i Göteborg så om någon vill hitta på något någon dag så är det bara att skicka pm. .
Nog lättare du frågar, nån som vill hänga med dit tid och datum
Ja de kan ju va något å bygga på , men de får ju va lite tid å plats så en hinner fixa om en inte bor där eller hur en ska ta sig dit :)